Ødet :)

17 december førra året ær nog det bæsta som hænt mig hittills (ja vet att det kommer hænda fler underbara saker i framtiden). Det var dagen, eller rættare sagt natten som jag træffade værldens finaste mænniska. Min bættre halvdel, min bæsta væn och mannen som gør att det inte går en dag utan pirr i magen.. Vi har snart vart ett par i 8 månader och det kænns underbart. Har aldrig varit så kær och har aldrig heller blivit øverrøst med så mycket kærlek som han ger mig
Har æven fått två nya medlemmar i mitt hjærta.. Nina's lilla Tuva på snart 8 månader och Jenas nyfødda lilla dotter. Så blir sthlm tur snart! Lkpg lægenhet uppsagd och jag ær i Norge på obestæmd tid, beroende på var vi vill ha våran framtid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback