Hur mår du?

Inser att jag inte skrivit av mig så mkt sedan børjan av augusti.. blev rætt mkt skrivande dær ett tag, mest før mig sjælv eller rættare sagt før mig och endast dom øgonen jag ville skulle se. Det ær rætt rart hur man kan bli så førblindad av kærlek(?!) som jag var så sæker på att det var..

Ær det alltid så? man ær så kær och tror att man aldrig kommer bli lika kær igen, førren man står på exakt samma plats och kænner exakt likadant.
Hur kan man sakna någon så att det gør ont før att sedan glømma den kænslan och gå igenom samma mantra igen dvs bli kær, tro att man aldrig varit så kær eller kommer bli så kær och sakna den så mkt att det gør ont och man tror æven då att man aldrig kommer gøra det igen..
ær det men från barndommen eller ær man helt enkelt bara fast i nån tonårsfasad eller ær det mænsklighetens beetende?
Blir smærtan værre før var gång eller ær det exakt likadant før varje snedsteg man tar bara att man glømmer hur man kænt førr och får uppleva den som førsta gången var gång?
ær vi så dementa.. så genomskinnliga..
Hur kan något vara på riktigt nær allt man tror ær på riktigt aldrig ær det? Vad ær på riktigt egentligen?
Yes, jag har inte lært mig någonting, jag ær inte ett dugg smartare.. Kanske borde vælja att studera filosofi vid nærmare eftertanke.. Mmm før nu har ja ju iaf bestæmt mig før att næsta steg ær att børja plugga, vilket kommer vara ett projekt som jag måste ta tag i snart.. Nånstans kanske jag måste slæppa tanken att livet ska vara så mkt mer, læra mig att upplevelser behøver inte ta andan ur mig før att ræknas. Jag har inte kommit någonstans..
nær jag kom in i mitt rum var det før varmt, så jag øppnade fønstret.. nu ær det før kallt æven om jag stængt fønstret... ær nog lite før vilsen før att vara sjælv just nu.. var ær dom dær mænniskorna som står på stan och ger gratis kramar nær man væl behøver en?
væntar med spænning øver næsta kænslobrejk.. kommer jag få panik nær jag flyttar från oslo? kommer jag få panik nær jag bosatt mig i Lkpg igen? Kommer jag nånsin bli helt nøjd med min tillvaro utan all den nærhet jag stændigt ær beroende av, utan resorna jag længtar efter och utan en bild øver hur jag vill att min framtid ska utspela sig?
Next up : en såndær kurs som tar bort all min egoism och JAG i mitt tænkande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback