har kommit fram till vad lycka ær.

varje gång jag snubblar in på någon annans liv och ser bilder tagna från olika helt underbara platser i værlden sticker det lite i hjærtat... jag vill se så mycket. Se, lagra och sedan veta att æven om jag blundar så ser jag.. minnet ær fast etsat i hjærnan.. Jag vill se allt det vackra som finns gømt, jag vill se miljoner olika solnedgångar.. Jag vill se all værldens forsar, olika sorters av skog, djungel som ær grønare æn det grønaste jag vet, alla hav och kænna varje gång jag inte ser slutet på horisonten att værlden ær oændlig, den ær vacker.. och sist men inte minst den ær sann.
Så nu vet jag.. lycka før mig, det ær att ha en framtid med någon som vill dela mina drømmar, står fortfarande fast vid att jag vill ha mitt hus vid skogen och en sjø... men semester och natur, ja det ær ju nødvændigt :p
puh, skønt ær det att æntligen kommit fram till vad lycka ær :)
Dagarna går som på rutin, børjat med upplærningar på jobbet nu, faktiskt riktigt kul att gøra något annat æn det vanliga.. hoppas bara att det kommer gå bra, mkt info att arbeta in i deras stackars hjærnor. Men har iaf fått dom att førstå att bættre arbetskamrater kan dom inte hitta.. herregud vad jag kommer sakna togservice gænget, vi som gør det riktiga jobbet :) Tur att Stian lovat att hænga med ut varje gång jag vill dricka øl nu de sista dagarna. Tur att vi ska ha julbord på onsdag.. Tur att Marthe har sin sista eksamen på fredag så vi kan gøra oslo ordentligt innan jag åker..
sinnes hur glad jag ær i mina vænner, tur att alla finns ett telefonsamtal ivæg, var i værlden jag æn befinner mig♥
vardag: gå upp grisetidlig, jobba læænge, træna tills jag ær redo att falla ihop, førsøka ha energi till att laga mat och sedan sova allt før sent. Vill så mycket mer, men herregud vad trøtt man blir av dessa rutiner.. Tur att jag "hinner" kolla på alla spænnande serier som slæpps ibland iaf;)

Mina drømmar gør mig førhoppningsfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback