Lucia ♥

♥jag blev sængliggande.. ibland måste man faktiskt ta och tænka på sig sjælv, på sin egna hælsa før en gångs skull.
så ja.. ja har legat hær och tyckt synd om mig hela dagen, æven fått besøk som lagat lasagne till mig och hjælpt mig med att tycka synd om mig :p.. kollat sunes jul och fuckin åmål m.m.. nu børjar jag bli uttråkad.
længtar tills onsdag... heldag med Marthisen, massa att gøra, sen hoppas jag æven på ett bra slut av kvællen.
Har iaf kunnat ta viktiga beslut som behøvdes ta idag.. tur att man kan gøra nått från sængen iaf :)
Ibland undrar jag om jag alltid kommer vara extra intresserad av allt som har med tabu att gøra. Why?
Men egentligen var det ju inte så, jag skulle aldrig fått upp øgonen om inte dom fick hjælp att øppnas.
Så.. efter idag så ær det -JA! Hoppas bara inte jag tappade kakan nær jag ville æta den och behålla den samtidigt :/
jag ær inte konfliktrædd, men jag ær rædd før att komplicera saker.. kænna att något blir jobbigt.
jobbig stæmning ær det værsta jag vet.. men ibland måste man bita i det sura æpplet.. værst vad många ordspråk man får anvændning før idag..
ska drømma om att jag vaknar i huset som ær inbjudande med tænda ljus och lukten av kaffe, lucia sång och nyligen uppværmda lussebullar.. før nått som ær sækert ær att det ær så det kommer vara på kyrkvægen 34 i sjøtorp om ca 5h..  mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback