förvänta dig inget.


mamma hjälpte mig med flygbiljetterna idag, "-vänta lite ja måste lägga ifrån mig telefonen för ja ska skriva snabel:a (@)" .."Du stavar Madeleine som det låter va?" "vill du ha en räksmörgås? ja kan beställa det här till dig som du kan få på tåget, ska ja göra det, det blir väl gott, den är rätt stor"

min mamma är bäst ♥





det enda som går runt i mitt huvud är att ja ska åka till mamma om 2 dagar, 2 dagarsjobb kvar.. en personalfest sen bara 4h bilresa, familjemys, klassfest från 6an, mysbesök av sis och hennes underbara alleballe♥, barcelona!!! och födelsedag. känner mig stressad redan nu, sjukt trött med vill inte sova.. brukar vara tvärtom:s
jobbigt att även norge visar coldcase criminal minds och csi om nätterna.. jobbigt att ja måste upp skapligt för att kolla på 3 serier innan jobbet.. NEJ jag är inte beroende :)


ich will nicht schlafe ohne dich..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback