ångesten är tung.

om 3min är avsnitt 16 av cougartown hemma, skönt.
Har superångest, över livet i allmänhet. Över att jag måste växa upp, sluta lägga min tid på folk som inte uppskattar den, sluta bete mig helt enkelt...

Men det är du som har skapat mig, du som har format mig till den jag är. och för det kommer jag aldrig älska dig.

härlig brittany murphy film på trean idag.. jag tycker om henne, synd att hon var tvungen att gå och dö. Tycker om hennes galna psykotiska beteende som hon tycks ha i varje film, men blir självklart älskad endå..
hon var min idol, på delad plats med morfar ♥


att jag inte ville ligga med dig var tydligen ömsesidigt. det är bara det att min andra personlighet verkar inte förstå det.. men det kommer!! ja jobbar på det.

härlig jobbhelg väntar, först ska ja sova utan att ställa klockan.. sova och glömma att ja lever detta liv.
jag vill fly.. vara på resande fot. Se sånt som man bör se, känna att livet är värt att levas, beröras och beröra.
den känslan är stark, för stark för att glömma bort eller skaka av.

Ångesten kommer bli värre och... No me arrepiento. Så dags att börja avsluta mitt nuvarande liv och påbörja mitt nya? Lite själssökande,Måste finna ro.


nu har cougartown vart klart länge, lätta på hjärtat och njuta en stund. gonatt kanske är i sin ordning med?

Kommentarer
Postat av: Nina

åk, åk, åk! Du är inte en Madeleine som ska vara fast i en stad/land. Det passar inte dig. Du lyser äventyr, och jag önskar att jag vore som dig! Men jag är förväntansfull över att höra alla dina upplevelser:) och kanske kan jag få hälsa på dig nånstans?

2010-03-06 @ 18:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback