söndagsbakisångest.

när det kommer till tekniken att göra bort sig så är jag expert.
På nått vis så är ja även kung på fyllesms, eller bara otursförföljd som leder till att ja gör bort mig.

ett klassiskt exempel är sommaren 2006 (om ja minns rätt) då jag träffade en grabb, hade lite skoj, inget serriöst men kände ett sting av nån lustig känsla då jag ser han gå förbi med en annan tjej en av mina nätter bakom baren. Förfärad av denna lustiga känsla måste jag raskt skriva ett sms till nina ang min upptäckt.
***** gick förbi med en annan tjej, det gjorde ont i hjärtat. osv osv.. minns inte riktigt hela. Men helt uppe i mina tankar skickar jag givetvis smset till personen i fråga.. panik utbryter och ja beslutar mig för att stänga av mobilen... och sakta dö av skam.

Nuförtiden kollar jag för mkt på californiacation eller så har ja helt enkelt ätit ärlighetsmedicin och blivit himla rak på sak.. för nuförtiden är det riktigt fyllekåta och snuskiga sms, behöver faktiskt inte ens vara full.. så kanske mer enbart kåta? som sedan leder till PATETISKA och PINSAMMA sms när ja inte får den respons som jag söker.

Ligga?
Ring när du vaknar, för
ja vill vara snuskig!
Du kan komma och sova hos mig, blir de mys så går jag hellre hem!
Vill du ha sällskap?
Bootycall?
Vågar inte ringa ifall du sover, om du är vaken, träffas?
Minns inte riktigt sist, ja vill göra om det.

osv osv, har mer förträngt alla hemska bakis ångest fyllda dagarna då jag funnit de hemska skickade meddelandena, eller då ja tror ja lyckats och istället ringt stackars karlar tidiga mornar..
Ibland har man undrat om de inte borde byta nummer? SÅ PATETISK är det..
Men sen, finns de ju de dagarna ja får den rätta responsen, och smsen istället är roliga och mysiga..


istället för att ringa david , som jag lovat mig själv att inte slösa energi på, så har ja istället gett en stackars karl lite för mkt uppmärksamhet.. en stackars karl som inte ens känner mig och som inte vet att ja är faktiskt fullt frisk och inte lagd åt "psykisk instabil tjej" hållet.. hoppas han nån gång får se riktiga obryende madeleine ;)

söndagen är äntligen över och förhoppningsvis all ångest med den.
Haft världens mysigaste Henke här och träffat en del av eliten från förr. Lyckad helg med lite för mkt alkohol. Tur att man är ung.. Ny vecka, Gym och spara pengar.

allt handlar om timing.

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Haha, åh, jag gillar't! Känns alltid lika skönt när man får bekräftat att man inte är ensam om ett mindre smickrande beteende. ;) Som jag har gjort bort mig, flertalet gånger... Jag ska börja gömma min mobil innan första drinken slinker ner, lika bra tror jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback