vardagligt yrande på helgen sådär.

ledig fredagkväll... tvättar som vanligt, känns som det hänt de senaste gångerna ja har lyckats vara ledig fredagkvällar..haha bra tvättdag tydligen.

Haft världens slappaste dag.. och inte gjort något som jag skulle göra. Känns rätt bra det med.
Gymmet var stängt när ja hade tänkt gymma, varför stänga tidigare än fredagkväll för? Tur att ja har träningscykel hemma.. så ja inte spräcker mitt "varje dag" löfte. Ska se till att stretcha ännu mer i sängen idag.. har fortfarande grym träningsvärk sedan booty passet ja körde i förrgår.. hemskt. Kunde nästan inte sätta mig på toan i början.. inte heller gå NED för trappor..haha lite bättre nu, men ja ser fortfarande ut som ett mongo då ja ska göra något som ja behöver använda de främre lårmusklerna till.. dvs gå exempelvis.. haha.. aja de är väl skönt att ja märker nått iaf!

Blir långpass 2 dar i rad nu.. 2dra av 3 helger ja jobbar på raken.. men istället för natten så jobbar ja hela dagarna..
har lite småpanik över att ja inte hinner se alla filmer ja tänkt att se, har nämnligen fått hem min kära dator efter lagningen så Talin ska ta över Pers som ja förnärvarande sitter vid, bästa Per som lånat ut ♥. Just därför så måste ja ju se klart alla filmer ja laddat ner.. panik panik.. ;)

orkar inte gå in djupare.. dags att hämta tvätten oså sova, gymmet öppnar nio och ja börjar jobba elva. Jävla stress hela tiden va.. 



kanske inte saknar david.. kanske bara saknar nån? hur vet jag vilket det är ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback