countdown to IRELAND? :)

har märkt att nu när ja har ett rätt enformigt liv så bloggar jag mer än vanligt, det beror på att förr när ja levde lite mer så hade ja nämligen inte tid att slösa så mkt tid på att filosofera, utan då gjorde jag det istället för att tänka det.
TYP?

dagens jobbiga är nog att vara gasig och gå på yoga.. MHM,  himla lätt att "slappna av" när man tror att man kommer fisa i varje lustig ställning. mhm.. inget ja rekommenderar, lyckades såklart inte "slappna" av tillräckligt så ja gjorde bort mig.. som tur var :D


annars så är jag himla trött.. mina knän är slitna och ja får ont under fötterna. MEN INTE ÄR JA BITTER FÖR DET :)


neva, på onsdag ska ja ut och ragga med tjejerna. JAPP, våldtäktsjakt pratade dom om.. haha nee nu ljuger ja va =) den som lever får se!

camembert&skräckfilm, ibland är jag en livsnjutare ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag tycker du är grymt duktig med din träning. =) Keep going like that! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback