irriterad!!

åh, jag är hemma och jag är irriterad. Jag är så irriterad att ja inte vet om ja ska skratta eller gråta. Jag rynkar ögonbrynen så ja får ont i huvudet. Allt är usch, jag har inget som bara är mitt och ja är trött på att alla ska va i varandras grejjer och vi ska leva som hippies. Att folk inte fattar att man måste hålla för ljuset när man blåser ut det så man inte får en hel badrumsspegel full med stearin, eller att man går ifrån lägenheten med flera ljus tända utan att komma ihåg att blåsa ut dem ska inte finnas.

Det enda ja behöver för att känna att det är mitt hem är en säng. Och här har ja fan inte en säng, folk kastar runt på mitt täcke, byter ut det, ändrar om, har övernattningar och gud vet vad i min säng:/ Åh ja blir så trött på mig själv för att jag är så kinkig och gnällig och klagar över det.. men ja är ju sån:/ det är ju inte mkt begärt att man må ha lite hyfs?!

jag måste ha vaknat helt på fel sida eller så beror det säkert på jobbiga drömmar. Kan även bero på intaget av alkohol som skedde alldeles för sent inatt, men så är det när man har kvällsjobb ibland och inte kan stå emot frestelsen att mysa! Så ja förstår inte hur i hela friden ja kan ha detta humöret idag, efter så mkt gott så kan det väl inte komma ont? :D
Mina världsliga problem: 1. jag snarkar när ja inte vill snarka. 2. vi missade en visning 3. andra visningen låg i toppen på en backe och vi orkade inte vänta mer än 10 min så han blev supersur. 4.jag ramlade i en trappa? 5.jag tog någons macka och spillde cola på den innan vi upptäckte att de inte va min. 6.ja hann inte gå på stan. 7.ja hade alldeles för mkt packning att bära hem från jobbet idag, shoppat för mkt hos mamma. 8. har inte någonsomhelst lust att göra mig fin och dricka idag..  SÅ HEJ NYÅR!


åh, nu känns allt lite bättre iaf. skönt att ja fick skriva av mig en del..

saknar mammas badkar ♥.. nepp lite kaffe på balkongen sen göra mig glad och fin? kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback