oh ja, så gör vi!

måste bara berätta min extrema glädje över att betala 10 000 i skatt till den norska staten denna månad. ÅH SÅ GLAD JA ÄR :) varför i hela friden ska ja betala så mkt skatt? kan någon förklara det för mig tack? måste vara nått stort helvetes jävla fel va? fy fan.. jaja ja ska va glad över skatteåterbäringen i sommar.. MM HOPPAS JA!


norge>nutid detta ger mig glädje för tillfället.. tur det :)

har förövrigt haft en underbar afterwork med bra jobbkamrater (ja har nog de bästa?!) så ja.. kan inte bli annat än bra. vareviga af vi har haft, med diverse jk har vart de bästa.. så ja får nog ge alla ett kollektivt beröm :)
Skulle vara en skön utgång med kusin, men det får vi spara, ja är ju som sagt ledig imorgon, med en ..än sålänge död mobil.. så ja kommer nog fortsatt vara friiiii.. thank you my lord.

Hade oså en riktigt bra vecka, extra koselig oså! Det var de värt :) Får vi inte friskvård på jobbet så borde vi få ha ett privatliv, det var så ja sa till dom iaf :p så nu må ja se andra delen av the town.. ge den ett ärligt försök utan andra tankar :)

mamma, brorsan, styvfar, mormor, henke och emelie i mellandagarna.. LKPG I JANUARI!
men närmast jul med ninis <3 tur att ja har något att se fram emot!

åh det är ännu en bra dag! God jul mina nära och kära!

....

och jag vaknar 8h senare och känner mig strålande.. helt ensam i lägenheten, kan springa omkring naken bäst ja vill.. lagade mat inatt så det är klart, förbered med cola i kylen.. ja, kort sagt. EN BRA MORGON :)

hej positiv energi, var du än kommer ifrån så hoppas ja du är här för att stanna <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback