oslo..

japp då var jag här, hos kusin! fortfarande otroligt bakis och hemskt seg sitter jag här med en smirnoff ice i handen och en påträngande kusin som tjatar om utgång :p

Gårdagen var göj eller vad det nu är dom säger.. Fick hit Ankan & My, körde med andra ord som vi givetvis förlorade då ja hade enda blondinen som partner :) Sen blev de ölspel och vattenfall på mage osv.. Ledde till stort intag av alkohol och utgång på nicole&son, mer fylla och mkt yrande.. slutade med att vi satt här vid fyratiden och diskuterade religion i över en timma.. haha?

idag har vi käkat massa god mat och försökt shoppa vilket resulterade i att kusin köpte en tröja för 49 spänn och jag var tvungen att gå ut från varje affär för antingen var det, för kallt, för mkt folk, för varmt, för lustiga lukter eller nått annat fel som ja hela tiden tycktes känna.. haha hej bakfull!

saknar att prata med honom, jag kan inte släppa det, får psykbryt på mig själv.... telefonsamtalen saknar jag nog mest just nu.. ja har så många vardagliga frågor som han skulle kunnat hjälpt mig med..
där förstörde jag en vänskap jag saknar.
sex och känslor är blä.

idag blir det gratis biljard&bowling, malins kompis jobbar där..  hoppas på att träffa jonas osså! Blir några öl, kusin är redan på spriten, men klarar nog inte en bussfärd så bakfull som jag var idag..haha.. sen hem..
jobb, verklighet och packa flyttlådor.. blä.







trots att ja älskar hösten så verkar höstdeppen smitta av sig. Får jobbiga mejl, det dröjer 1,5 mån tills ja får min nya lägenhet, dyra räkningar och dåligt med mys. Sen är det ju lite positivt att sis skickar söta mess lite då och då som gör mig glad!♥ nu ska ja försöka klä på mig kläder iaf.. kusin kommer slå mig annars.


Kommentarer
Postat av: madeleine

äh.. ty heter hon.. måste vart för bakis för att kunna stava.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback