what it is now..

idag har det varit en såndär jobbig dag.. ontihjärtat dag.
saknar..


igår var jag så väck att jag inte minns ett jota. rätt cockerande efter inställning på noll effekt. lustigt det där...
aja, inte gjort mkt på sistone. spelat spel hos tomma med mina favoriter. dansade bugg på platens.
haha =) flytten springer sig närmare.. snart..

jag och nina har bestämt oss att vi ska börja nytt liv då. allt från noll.. bäst så.
resemål 2009? australien new york och korfu? inte helt fel heller om mamma bjuder med mig till thai i år igen.


har iof hittat våran Chili, en sann vänn.. bilder kommer upp på han.
annars så är jag allmänt ingenting. jobb o jobb består väl allt av nu..

krama mig, krama mig och säg att du inte kan leva utan mig..

Kommentarer
Postat av: sambo

-jag kan inte leva utan dig!



nu vet jag att de inte va från mig du ville höra det.

MEN. så känner jag, och många andra!

pusspusspuss

2009-01-07 @ 21:58:32
Postat av: sambo

- jag kan inte leva utan dig!

Vet att du inte ville höra det från mig.

MEN. så känner jag, och många andra:)

Puss

2009-01-07 @ 22:17:37
Postat av: sambo

haha.. oj två ggr.. oså ser inte likadana ut..

trodde inte de funka första gången =)

2009-01-07 @ 22:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback