grannen hammrar och jag vill sova :/

woohoo, imorrn är det fredag. det ni =)

har haft det toppen under ledigheten..haha (mina dagar) och ja har verkligen utnyttjat den på ett fyllasjälen sätt!
blev tokshopping med sis och alicia, riktigt mysigt och rikitigt dyrt. men men.. hittade en body och coola rosa gympaskor på first aid som jag kunde köpa som halvårspresent till sötast och ett par otroligt coola skor där även till mig=)
sen blev det massa affärer och shopping. avklarade alla rätt galant där och är nöjd över vad jag kommit över. nu vare slutköpt denna månad. är verkligen så. har en dag i månaden, den köper jag på mig riktigt på.. typ för 3-4 beroende på om de e skor med lr inte. sen går inte jag ut och shoppar mer.. sjukt =) för att tillägga så fick jag mitt wok, på det där coconut stället.. asgott. där lär de bli mer luncher!

träffade även saris som det tydligen var 2 månader sedan jag träffat.. hade hon räknat ut. (tiden går snabbt?!)
hade supermysigt med allt babbel vi var tvungna att ta igen.. sen att hon somnade till en riktigt läskig skräckis jag hade med mig har jag svårt att förstå =) men filmen va bra iaf, och det gör inget om man somnar!! =) vi ska planera in en sjuk filmhelg. en sådan bara vi kan ha typ.. det vet vi efter våra tvspelshelger.. hehe :p längtar redan!!!
sjukt jobbigt att gå upp morgonen efter.. skönt att sova där. men jaha, påväg till jobbet ringer hanna "du har nog blivit dubbelbokad igen" .. fan då? aja hem och rensa garderoben.. sen fika hos mormor med nina talin och alicia. "-han är av en såndär negerart." och "va nej, judar är inga negrer". citat av mormor.. hon menar inget illa med orden. men det låter ju så illa..haha..  shopping på tornby.. djuraffärer osv. skoskav i nya skorna.. aj. alicia kände för burgare så det blev det ;) och sedan hemfärd..

faustino VII, ja den avnjöt ja strax därefter hos grannen kim, nina joinade lite senare och vi smakade av en flaska rött och bara ventilerade. sådant vi tjejer behöver ibland. det var skönt, och det är synd att vi flyttar från våran granne kim :( men det är ju fortfarande gångavstånd. så det får vi lösa=)


mamma har fixat flyttstäd nu. så ja. behöver bara plocka ur denna lägenhet. hon orkar inte åka från sjötorp för att hjälpa oss att städa på torsdag så hon fixade det för samma bensinpengar (säger hon, men hon ljuger).. iaf. så tuuusen tack!
så några dagar kvar att flyttpacka. sen sticka... läängtar.

imorrn ere riktigt utgång med eliten!

nu kokar mina ägg... massa jobb idag=) pusshej osv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback