"ingen kan vara nere med en ballong".. kanske borde lyssna på NallePuh och köpa mig en ballong?

hemkommen från jobbet. tänkte att jag skulle se till att röja upp i rummet ordentligt så katterna kan få vara här inne utan att jag stör mig på att de hårar ner kläder.. tänkte även att jag skulle gå och typ köpa tacos som jag skulle fixa iordning tills nina kom hem.. så kunde vi mysa till det till det precis hemladdade senaste avsnittet av gossip girl.. men som sagt. jag tänker att jag ska göra det. men samtidigt är jag så sjukt äckligt trött att jag bara önskar ja kunde sova lite. men det ska jag inte. för kommer sluta med att jag sover hela kvällen och inte hinner med nått. bättre jag tar mig i kragen och sätter igång så kan ja ju bli klar snart.  tanken som räknas om det inte skulle hända va?=)

nått lite roligare är att jag ska ut med systrarna Lazarian imorrn, upp, iväg till systemet, jobba sedan direkt till björkeberg. Där ska jag gosa med min sööööta lilla alicia, nån som jag äntligen får ösa all den kärlek jag hyser på=) sen ska lillan lämnas till sin mormor oså ska vi förkröka.. så ja, en svårare sak idag blir att välja outfit, lite jobbigt när man är så trött och inte har lust atm, skulle vara annat imorrn om man gjorde det direkt, men nu går icke det! Nått lite tristare är ju att de blir sista utgången med angel på ett halvår (igen!) hon flyr till indien och upplever världen i ett halvår med start på fredag..
och min älskade ida åker till chile idag(!!!) tiden gick så fort , hann inte träffa henne alls så mkt som jag behövde o ville. hoppas att månaderna går fort.. så ja .. nu har ja vänner som upplever och lever världen/livet i jaa.. hela världen nästan. christian i usa (ja, vi är väl fortf vänner, även fast vi hade en dispyt för ett tag sen) angel i indien (snart) ida i chile (påväg iaf) gabbe i australien (dit måste vi åka) och alex efter va ja sett tillbaka i thailand.

jag är så sjukt grymt avundsjuk. och stoolt över hur grymma ni är som verkligen gjort/gör det. bara sticker sådär.
önskar att hela livet kunde se ut så. jag vill och jag ska oxå göra så. men inte nu..
först ska jag trygga en framtid. sen vet ja inte om jag åker med en blivande själsfrände, min son/dotter eller med min gubbe när jag är äldre. haha.. vill man något så går det alltid att ordna. ska börja se allt så igen :)


annars så är väll allt bra. johan är tillbaks på jobbet. jiiippie, började med en biljardkväll med massa öl i förra veckan.
ska fortsätta så =) riktigt roligt och avslappnat, bara babbla så som vi kan! på nått vis verkar allt rulla på.. känns fortfarande bara som nilla är på semester, som att hon kommer komma tillbaka. det kanske alltid kommer kännas så. kanske är bra att det känns så? har fortfarande inte fått tillfälle att åka och säga hejdå. vet inte om jag självmant skjuter på det eller att det bara inte blivit av..


flytt nästa vecka typ.. elle nått.
vi vet inte riktigt än. får inte ens ha tv på efter klockan 22 nu.. grannarna är lyriska. kvinnan under oss kan även ringa in vid 7 på kvällarna och klaga över våra fotsteg.. hon måste vara psykiskt sjuk lr nått. flytta ut till landet kärringjävel.man måste ju få leva ett liv i sitt eget hem.. jag ska skriva trevligaste sarkastiskaste brevet när vi flyttar. (för vi måste lämna ett brev och ursäkta att vi kånkar lådor och kanske låter mitt på ljusaste dagen) ..jag är inte bitter för vi ska flyyyyyyyyytta =)


våra älskade vänner.. vad sägs som en liten inflyttningsfest 30 jan? ni får även inte glömma joppes fest 27feb, (då blire alla gamla godingar).. like the old days.. funderar redan på vad ja ska köpa i födelsedagspresent. han e rätt speciell den där, men min älskling i alla väder!


funderar allt mer och mer på australien i juni. kan funka. ska kolla med gabbe om han vill ha besök, annars kan de va rätt tråkigt att välja australien en lågsäsong för mig och nina.. hehe då blire nog nått annat istället, indien, chile? semester ska vi ha iaf =)

ni ska få något ovanligt av mig.
sköna låtar att fördriva tid med, gott och blandat:
Empire of the sun - walking on a dream (såå bäst just nu. tack marcus!)
Ras cricket - skin (skiin skiin som den sol du är)
Cas haley - walking on the moon (the police i all ära, men har ni hört denna killens röst?)
The Coral - dreaming of you ( bara melodin får mig att le, my heart really skips a beat)
T.I. feat Rihanna - Live your life (gör mig pigg på jobbet, leev livet för fan)
Mando Diao - Long before rock n roll (jag har upptäckt att jag älskar dem. PAAAARTYYY får de mig att känna)
Mando Diao - The Band
Mando Diao - Sweet ride
Mando Diao - Ochrasy
Coldplay - Life in technicolor (hur har jag missat att älska dem? valt ut de bästa med dem här)
Coldplay - Viva la vida
Coldplay - lovers in japan/reign of love
Coldplay - glass in water
Coldplay - 42
MGMT - kids (lika skönt beat som empire of the sun, marcus du vet va man ska lyssna på=))
The Ting Things - Shut up and let me go ( så slå sig fri låt!)
Dope - Die mother fucker die (min väckarklocka. jag blir hatiskt glad, känns nästan som skadeglädje)
Maskinen - Segertåget (måste tycka om den efter alla gånger Per har rockat loss till den i köket. den är uppåt.)
Pitbull feat Lil Jon - The anthem (sååå barcelona party.. ja jag saknar ibland =))

såååå det är vad som går runt på min media player atm. sweeeet=) Delade med mig lite av min kärlek atm. varsegoda!
som sagt utgång imorrn med tjejerna, bakisjobba tors, biljard&öl med nisse (efterlängtat) på kvällen!!, jobb fre,massa jobb lör. OM EVENTUELL fest kommer upp, kan de bli utgång lördag. både jag och sambo lediga sön.. borde iof flyttpacka..men jaa ni vet hur de e ;)


25d har gått, 13d utan ljud. farväl




några timmar senare,,,
blev ingen tacos , dum sambo jag är. ja orkade inte vänta utan åt lasagne och kollade på gossip innan. så nu är ja sådär övergödd man bara kan bli av lasagne typ.. så jävla underbart gott. helt otroligt=)
fixat iordning sängen och rummet någorlunda iaf.. hoppas jag kommer upp tidigt imorrn och kan göra lite nytta med.
Blir ingen utgång.. sköönt =) ska åka ut till björkeberg och supermysa istället!!! weiihoo
om jag är smart så tar jag me tvouten  och datan . då blire skoj :D
nu ligger jag på alla andras sida i sängen. känndes som jag sov bättre på den sidan inatt, nått nytt typ.
jag är konstig.. ja vet, får höra det hela tiden =) over n out/gösta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback