Nytt år, nya möjligheter.

gott nytt år gott folk.. så nu är det 2009.

hann träffa joppe en sväng innan han åkte tillbaks till norge, planerade in en födelsedagsfest för han i slutet av feb.
min joppe, behöver han här varje dag.. inte en gång i halvåret...
"han är fan dum i huvet, ska jag slå han?"

jag är inte hel utan dig pluttis och tomma ♥

nyårsafton igår då.. jag jobbade 15h. var faktiskt inte så neggativt som alla tänker. tjöt nästan när klockan var 16.40 för att klockan gick så segt. men vips var den 23.40 och vi hann inte med alls =) kan ju iof berott på att jag jobbade med per kale hanna och madde. vi har rätt roligt när vi jobbar. 12 slaget  hann jag precis byta om till.. så tog jag med mina förberedda grejjer och gick ut garageuppfarten. helt själv, lämnade nyårsfirarna. ställde mig och väntade in.. 12 slaget käkade jag en sked linser, hoppade 12 gånger över en borste (måste köpa in kvast till nästa år) och stoppade i min 12 vindruvor. hade även innan hällt i råa linser i jackfickorna.. folket kollade lite konstigt på mig (konstigt?!). men det skiter jag. nu fick jag gjort det jag skulle.. sen var det bara gå in, ta ett glas skumpa och fortsätta jobba. som tur va var det rätt chill och jag fick kila hem!

både Nina och Tomma lyckades kunna ringa strax efter 12 och önska gott nytt år. jag fick även tag i mamma och överraskade mormor som jag antog var lika ensam som jag ibland kan känna mig.. strömma även in av lycko önskningar per smsav mina underbara vänner. härligt det där med mobil =) Sen kommer Alex in och gör min dag. Är så tokfull att han lyckas ramla när han ska göra mig sällskap i disken (efter det att han skulle visa att han kunde gå ner i spagat) skadar lillfingret och är arg för att jag inte kan sluta skratta =) .. haha ska bli roligt att se hur han mår idag.

nepp, nu kollar jag på barnen i bullerbyn, underbara är dom fan.. ska strax springa iväg till jobbet. Funderar starkt på att springa o köpa 2par frank dandy trosor innan. JAG ÄR KÄR. herregud att jag inte upptäckt dem innan.. bästa trosorna jag nånsin haft på mig... haha de kommer bli en dyr kärlek det här =)

fick genast äckligt ont i huvet så fort han skickat meddelande. läskigt det där. att han går in så djupt att han kan ge mig ont i huvet. Han skulle aldrig ansträngt sig för att skriva om han inte visste att jag va arg på han. det stör mig ännu mer.
men som sagt. nytt år nya möjligheter.. ska bara sluta hata först.

förresten. så är det en härligt underbar första dag på året. inte ett moln på himlen och om det inte hade varit kallt skulle man tro att solen lyste som den varmaste sommardagen. SÅ FINT ÄR DET.. tur att jag inte är bakis och inte får uppleva det här =)  jooobbbet kallar som sagt.. som alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback