hemskt bakistrött skulle man nog kunna säga..

bakislördag... ligger i sängen och är hopplöst lycklig över att jag är ledig..


öppnade mig väldigt mkt igår för honom..
gick hem vid halv tio imorse.. kändes bra.
hoppas att mitt ettusenhundraåttioandra försök ska lyckas.
men, jag har inga starka förhoppningar. försöker bara se frammåt, en dag i taget som man brukar säga.


ute med kimzan talin och monka igår.. alla mammor oså jag =) förfest hos per sedan platens..
riktigt lyckat. per fick fixa mina skor och vi turades om att bråka om vem som skulle välja musik.
lite väl mkt jobbprat men som snabbt ordnades med minnesprat med monka.
drickandes och dansandes förflöt kvällen med glada miner!!

självklart var jag lite ledsen över att försöka säga hejdå. men inget hjärtskärande sådär.
träffade nån läskig fyllegubben påvägen hem. frös ihjäl och blev blöta..
talin fick min hemmanyckel och jag ändrade färdriktning.
frös ihjäl men smälte snabbt.


nu blire powernap sen flyttpacka med ninis. pizza har jag hopp om oxå =)  jobb och kanske barnvakt åt alicia imorrn? jiiipppie =) flytt onsdag. sjukt snart.



konsten att älska någon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback