observera frustrationen.

happ, roligt. nu pajjade jag spegeln. hej sju års otur..
aja har ett mission nu iaf.. jag ska fixa spegel medans nina engagerar sig i att fixa halsduk.
onöööödigt ääääre!!

nu till oviktigare saker. VEM FAN har lärt oss ordet ballehora? .. herregud sådant fult ord.. och det flyger ur munnen till och från.. vilket ohyfs. smisk borde den personen få.. bokstavligen =)

haft många dagens roligaste idag.. började med världens skrattanfall då vi skulle till tvätten.. böjer mig och fixar skorna.. och uuut flyger min mint tablett,varav nina som bara såg något som flög skriker - VA DE SNOR?? upprepade gånger. jag som kiknar av skratt har ingen förmåga att uttala ordet minttablett. så där står vi.. ett bra tag =) sen när hon väl lyckats höra så ställer hon sig och ska hitta den på våran dörrmatta.. -var den grön?.. haha usccch.

sen att vi engagerade oss helhjärtat i att försöka få upp ölflaskorna jag kirrat var ju en annan historia..
blödande pekfingrar och tandsplitter är lite av innehållet. men det kan vi ju ta när ja får upp bilder.
haha herregud. HUR FAN ÖPPNAR MAN EN FLASKA MED EN TÄNDARE?!


dagens statistiska fråga.. tycker du om brago?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback