herregud kan det vara mer tydligt..

min musiksmak ändras dagligen. har kommit fram till att jag är rätt stolt över sveriges pop elit. har 3 favoriter där ibland för tillfället.. nämligen markus krunegård, veronica maggio och adiam dymott (ny!)..
tänk sen oxå att jag är galen i mando diao.. (tillfälligt :S?) och deppar gärna till håkan hellström eller lars winnerbäcks ballader..  så slutsats.. LÄNGE LEVE SVEERIIIGE =)

råkade snurra runt lite i bloggvärlden inatt.. och kom fram till att ska du passa in i bloggeliten så ere bara att fixa en bulle i ugnen.. mammabloggar hit o dit.. fann nog bara sådana.. eller sånna hemska bloggar som handlar om andras död..
usch.. aja jag tipsar iaf. vill ni ha publicitet så ja.. se till att sätt fart i sänghalmen och framkalla barn eller så gräver ni ner er i nån näras död.. valet är erat. jag tänker sitta här under min korkek och bara lukta på blommorna. what else.


sista natten i våran första gemensamma lya infinner sig. kanske även sista bloggen på ett tag då vi inte är säkra på om det finns fiberuttag i nya lägenheten eller om vi måste vänta i 3v på bajsanslutning. spännande... har förberett och laddat hem filmer för ett halvår ungefär..=)

har nog fått ner allt som ska ner nu.. slitit in i det sista. herregud så mkt kartonger och påsar det är. kommer ta evigheter imorrn. behövs mkt kaffe med den här korta sömnen.. men skam den som ger sig!
så jaa.. ska hinna flytta imorrn, springa på vinprovning♥ mitt i allt sen fixa lägenheten och hinna åka till ikea innan fredag.
på fredag ska vi ha en underbar inflyttningsfest som vi längtat efter lääänge!!!
hoppas jag kan återkomma med en grym uppdatering.
nina verkar iaf på australien.. så hooooppas den blir av. har lovat att bada med delfiner nu :p
åh, nu känns allt lite bra. mycket att tänka på och många bollar i luften, träningskort nästa vecka.
no pasa nada.



funderar på att ge dig ett förslag som du förhoppningsvis inte kan motstå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback