allmänt nöjd med tillvaron.

rätt nöjd med tillvaron atm.

haft supermysiga dagar, vart i björkeberg och sagt "hejdå" till angel + myst med alicia.. vilket jag uppskattar grymt.
Har tagit sisådär en hundra bilder som jag kommer lägga upp så småningom.. hade även några av gamla brudgänget här på fika igår. Nina hade varit barnvakt åt mille (mys att ha ett barn i huset) så han och bengan va kvar, kimzan fast utan dotter som var på busfabriken och talin med hennes lillasyster och lilla alicia.. fullt hus.. var riktigt varmt i våran lägenhet. första gången på länge.. nu är det kallt kallt kallt.. men flytt snart. ska bli jävligt skönt..
hade biljardkväll med mina jobbarkompisar och nina igår. trevligt som fan..
vi kanske får en fyra för tre? mm johan ska tänka över förslaget.



1. ska föra daglig dagbok och peppa mig med träningen.
2. aldrig mer grönt i linköping, kommer alltid ha ångest över tiden jag inte minns.



imorrn ska ja shoppa upp sista pengarna på lönen (varför behöver jag dem:p) behöver hellre skor o kläder tycker jag.. nja men ett par nya gympadojjor, typ converse lr sneakers tror jag nog att ja ska unna mig =) kanske nån cool tröja osv med :P bästa är att det blir med talin och alicia.. säkert lunch o grejjer med. myyyyys gånger tusen. jag hoppas på wok lr kina. ge mig =) .. sen blire totalmys med saris. som jag inte umgåtts med på flera månader. finally!! massa skräckfilm och babbel? onsda kanske de blir midda hos ninas föräldrar och glas vin med kim. sen var mina lediga dagar över..
FREEEEDAG blire platens med tjejerna som lyckats fixa barnledigt. så underbart roligt det ska bli!!!


idag har jag mest slösat tid på att fixa naglarna på salongen, storhandla bra käk (som nina tyckte likna en utlänning som skulle ha stor utländsk fest) .. kollat bra filmer och fryst allmänt mkt. (så får man bete sig om man är en snudd bakis en måndag)


nepp ska palla med en till film minst innan jag måste sova. dags att krypa ner under täcket iaf.
på återseende!








börja räkna om igen. 3d sedan jag såg. 2d sedan jag hörde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback