ja det är nog okej endå va..

jaah, det har varit några stressiga dagar bakom oss, även en fartfylld helg. men det har varit bra =)
trivs i nya lägenheten.. trots att det mesta av våra saker förnärvarande finns i "bajrummet" som vi så fint döpt ett av våra rum till.. flytten var sjukt krävande och våra flyttgrabbar har redan planerat in en resa för våran nästa flytt då de ska vara lååångt borta från oss har de bestämt.. haha yeah right. tomma niklas och per var grymma, men grymmast var nog sis som ställde upp långt mkt mer än vi väntat oss, förutom att hjälpa oss flytta så fanns hon vid våran sida dagarna efter och såg till att lägenheten blev minst sagt "knullfin" som vi oxå hade som mål =)

en mysig inflyttningsfest som slutade med en smärre trevlig händelse för nina och en behövlig för mig..
hann även med att jobba lördag kväll och söndag heldag.. gårdagen var rätt trög då jag längtade efter att få sova uuut.
men det har jag ju gjort nu och är rätt nöjd med tillvaron..
har kommit fram till att jag borde sluta lägga ner energi och tankeverksamhet på d..
han är mysigast och jag har svårt att sova utan han.
så ja , jag är en skum brud med myskomoral som sagt!


nu vill jag planera australien.. bada med delfiner och krama gabbe=)


möta sambo och köpa piiiizza nu.. träningskort och mys med sis/alicia står på planeringen imorrn.

somna aldrig oense är trixet för att vara gifta länge har jag hört!

kärlek vänner, det är det vi lever för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback