this is the way you left me..

såg nyss newmoon i min solstol framför tvn..
förstår inte, vem fan är edward? klart bella ska ta jack.. fattar inte vad som händer med världen.
edward är en jävla tönt. ja hatar han!!!!
Hejja Jack!



ibland önskar jag att ja visste bättre, och borde lära mig. Känns som halva livet varit bortslösat likt en dröm, suddig sådan.. försöker fortfarande fånga mitt lyckliga slut utan att veta vad som igentligen gör det.

jävla ikea, jävla jobb, jävla lådor, jävla nikotin, jävla kaffebryggare, jävla skit helt enkelt.



alicia var sötaste pepparkakan ja sett♥


ja har sagt tills på söndag kväll och jag tänker hålla det. upp om några få timmar, ge mig drömlös sömn tack.


Mika - Happy Ending

Sen på tal om nått helt annat så känns det rätt allmänt tomt. Vet inte riktigt hur ja ska beskriva saknaden.
Kanske saknar att vara prio 1 ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är min prio2 Alicia är 1

2009-12-14 @ 00:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback