panik.

lyckades gå igenom en hel dag utan underkläder igår. skönt.
vintervärlden är fin,men jag har ingen lust alls att ta kort.. synd.
ryggen gör ont efter all jävla paketinslagning och det känns inte bättre heller när alla verkar vara så jävla otacksamma.. gör mig bara förbannad och inte alls julig..
mitt narr består av en trasig julkula och fult gräsglitter i hela håret.  jag är anti ska ni veta.

jag tycker om att ge, så låt mig göra det. köpa våra irland biljetter i januari.. weeii

träffade förresten godingar idag, det värmde. massor.




sjötorp är nog finaste platsen på jorden.

så nu ska ja ge mig ut i natten och göra julens bästa julängel! sen ska ja dricka lite varm glögg och hoppas att julen är full av mirakel.. God jul.. tänk även på att man ska vara fin rakt igenom, så fina underkläder är viktigt!!!

jobbigt att ha ont i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback