I hope we´r gonna pull thru

ja, ibland får man sjuka ideér som ser så bra ut i huvudet men kanske inte i praktiken.
Nina gav mig denna, som tagen ur sex and the city. För att ge extrakrydda så spöregnade det =)
Trenchcoat, underkläder och klackar.  Man känner sig faktiskt precis lika sexig som det låter..
Jobbigt bara att man väljer fel karl?


är inne i en 67h vecka, har ändå rätt mkt fritid om ja får säga det själv, hann med konsert i trädgårn, sams såklart, lite mousserat och mys till det, har massa bilder. Annars så består mitt liv av vegas och farmande.. yeah :p

Nu blir det promenad till stan, köpa kaffe och gå och kolla en lägenhet. Har lyckats fått upp alfred, bra där.
hoppas verkligen på den här lägenheten, verkar jättebraa!

gav mig på spåret igår igen, det gick bra. ska springa några mer gånger innan jag åker. det går bra :)
för nu är det 9 dagar kvar.. pirr pirr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback