oh, kanske, kanske inte..

såå.. nu har jag bokat hotellet i barcelona 11-14 dec. blev lite dyrare än vad jag räknat med. MEN DET FÅR MAN TA =)

jag har hunnit fylla år, så ja, nu är jag hela 22 år. Men trots allt så måste jag nog erkänna att jag är riktigt ung och bekymmrar mig inte det minsta över att åren går fort. åter till födelsedagen som firades dagen till ära onsdagen den 8nde.. blev riktigt lyckad då ja har underbara vänner som gjorde mig glad och tacksam. förutom mina vänner med samma riktnummer så dök även min chilenita Ida "ner" från sthlm. underbart att träffa henne igen och jag tror att hon kände desamma =) hade med presenter från chile och storstädade lägenheten innan hon vann alla andras hjärta :p
fick blommor, presentkort o lite andra roliga grejjer.. nina lyckades även sköverraa mig med att ha bokat flyget till barcelona den 11 december!!!! weeiii. våran tjejweekend blir av!
våran hemmagjorda 10 liters sangria försvann och vi röjjde loss ute.
kvällen/natten flöt på händelserik och skrattframkallande =)
tack för att ni finns



annars rullar väl allt på som vanligt.. jobbjobbjobb festande och myys! så som det ska va antar jag..
för tillfället har jag inte så mycket att tillägga. jag har lustiga tankar&ideér men det är väl inget jag borde dela med mig här för närvarande. Thailand på söndag.. skönt att komma ifrån vardagslivet en sväng.
sötaste bror " - ska vi sitta på planet?".. aw, jag vill oxå vara 14 igen.

*biljaaard. ska bli våran nya veckohobby.
*har även kommit fram till att människor aldrig borde sova själva.
+ att jag måste tänka mer innan jag handlar hädanefter.


dagens appråpå: kängurufilé lammfilé gös & boullabouise (stava) jaah, magen får variation på hamlet!

Kommentarer
Postat av: Packe

haha det var för seriöst inlägg för att styckindelning.. och trots allt så är jag äldre än dig ;) hehe

Postat av: cassandra

grattis i efterskott och hoppas du får det freaking underbart i thailand! :)

2008-10-19 @ 22:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback