oh, Thailand part1

Krabi, Ao nang atm.

Thai Airways. spriten flodade pa.. utan nan som helst begransning.. gratis. tack!
landade i bangkok 5 pa morgonen thailandsk tid. 27 grader redan da.. akte massa rullbanor pa flygplatsen, lustiga bilar och affarer hande aven att det flog forbi en och en annan fagel inne i bygnaden >S
inrikesflyg. mellan bangkok och krabi.. mamma hallucinerar/ haha (bilder kommer vid senare tillfalle)
framme i krabi.. 33 grader. mammas och peters vaska kom inte med planet tydligen. thailandare ar inte snabba.
MrBean 2 star framfor oss, snorfull eller bara helt blast.. yrar omkring och minns inte hur hans vaska sag ut. polis eskort:)
lanade ut kjol till mamma och peter snodde andreas shorts. haha

forsta dagen bestod av singah och fried rice.. halvkasst vader, lyckades enda fa marke efter bikinin.. mot min vilja, hemskt att vara med familjen och inte vaga sola topless :/ .. dagarna gar forbi utan stress what so evver. ta dig lite langre bort fran hotellen och du far mat och dryck for 15 svenska kronor.. otroligt.
funnit min nya passion. thaiwhiskey och cola. sa javla gott! dricks mer an vatten for tillfallet. kommer forsoka smuggla hem en del kan jag lova.. om det far plats. jag vill kopa allt. men jag sparar mig till marknaderna i bangkok. dar kommer det ga vilt till :)

sjukaste ar nog att jag ar den morgonpiggaste av oss nu.. jag som brukar sova bort dagarna hemma i sverige, vaknar klockan 7 har och  kan inte sova mer. beror sakert pa att jag ar en nattmanniska och den riktiga natten i sverige borjar vid den tiden.. da vi for narvarande ligger 5h plus. men men strandpromenader innan frulle ar ju inte helt fel!
bor i hotellrum med brorsan, men han ar inte den lattaste att vacka. godaste frukosten iaf... finns allt.
mackor flingor farsk frukt fried rice boiled rice noodles bacon sausage ham gronsaker osa en kock som star o gor omelett, pannkakor , scrambled eggs, stekt egg eller kokt pa bestallning. det ar otroligt!!!!

annars sa leker vi i poolen med bollen, duckar for vagor i havet lr ligger pa en madrass och far varldens skonaste massage.. allt emellan full body, aloe vera, ansikts och fotmassage. sjukt hur mkt jag kommer sakna den dagliga dosen!!  kan ju iof inte rekommendera att ha inne snus nar du kor ansiktsmassage. omg.. trodde jag skulle do lr natt. men vagade saklart inte ta ut snusen da alla sag.. haha

tjafset for tillfallet bestar av att brorsa/mamma vill aka speedboat till james bond island, medans jag och peter vill aka forsranning :) skulle inte vara helt fel att aka till bamboo island heller. finaste on vad jag minns sedan sist.

gjorde storsta missen haromdan.  kakade nagra av garkvallens chips.. nar jag plotsligt upptackte att det kryllade av myror i dem.. spottade ut allt ja hade i mun over hela sangen och gallskrek av ackelkansla pa mamma.. herregud.
stor miss!

annars sa funderar ja pa en tatto.. mamma sponsrar. far en shysst for 160 kronor.. niice. brorsan gjorde henna for 40 kronor. haha sjukt. tuk tuk och whiskey hos en skon lirare.. riktigt nerrokt snubbe som lyssnade pa bobban i sin 5 kvadratmeters bar :) horde hotellbossen ha sex en vacker morgon. inget jag uppskattade. lat ungefar ah ah ah sch sch sch.. wtf?

mamma mar daligt av tjuvrokandet.. brorsan e stenhard. ser han en svensk cigg i askoppen blir det utegangsforbud for mamma .. haha. mitt storsta problem ar myggbetten. herregud jag ar typ allergisk.. fick medel gjort av en bytant som luktar en blandning mellan vicks och tigerbalsam.. familjen dor av stanken :)
starbucks har blivit en daglig habit.. presenterade frappucino for peter och han blev kar! slutade med att jag aven larde barpersonalen pa varat hotell hur man gor white russian.. de kunde ju bara black ?!
jag ar for ovrigt samst pa plump.. far bogsnore och daligt rykte inom familjen. hahaha




annars har vi inte haft fint vader forren idag. och imorrn drar vi till phi phi.. weeii!!!


dagens: jag sag apor idag... osa har jag sjukt mkt fina kort pa mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback