oh, förstår inte riktigt livet ibland.

jaha, teatern var grym, djup film om pedofili och fattigdom i frankrike. johan blev tyvärr sjuk, men nina va ledig och kunde hoppa in =) hann med lite vin innan, en paus med förfriskningar hade dock passat bra in i mitten. lite hårt att sitta stilla i 2h.
btw så hade de lagt undan 3 biljetter :o så hade kunnat bjuda med mig nån mer ;)
middag på hamlet och lite öl efter.. riktigt mys om jag får säga det själv!

därfefter blev det en "grattis till flytten" öl hos david&niclas.. utan niclas fast med patrik :) dom har hittat en stor och varm lägenhet mitt emot the champ.. blev massa spel i inflyttningspresent, så vi hoppas på många spelkvällar.
höll bort spökena första natten med mina stora sovbekymmer. va iof supermysigt, skulle kunna förklara med tusen ord vad det är som jag tycker om med honom, små saker som bara han gör utan att ens märka det. mitt hjärta..

japp nu är jag iaf ensam.. D har åkt på semester i thailand i 3 veckor.. lång tid :/ ..
måste reda ut en sak, vissa anser att det är fel det jag gjort.. men nej, det är ju inte så. så jag behöver inte vara en ängel.
ångrar inte en sekund att jag träffat G, han e en riktigt härlig kille, som jag redan saknar trots att det bara gått en vecka av 52.. Glad att jag endå hann spendera viss tid med han innan han stack iväg på sitt stora äventyr.  så det handlar inte om att jag är trög lr förstör för mig själv.
jag har inget fast , inget säkert jag kan lita på. så ja.. ja tänker fortsätta följa mitt hjärta. tills nån sätter stopp för det.
måste nog erkänna att D kanske inte är mitt öde trots allt.. men vad är han då?

nu ska ja till mormor hjälpa henne fixa gardinstång. sen blire grogg med esme, försöka gå novemberljusslingan, myyys!
igår var jag ledig kväll. så kollade fem filmer, tvättade och typ vägrade lämna sängen. skönaste på länge.
behövde nog lite alone tid där.. två veckor kvar sen är vi i barcelona.



alla dagars varför:

råder en sorts tystnad på jobbet. våran supermamma kanske inte finns längre. men vi pratar inte om det. vi beter oss som det inte finns där. för det går inte att förstå. jag väntar fortfarande på att hon ska springa in, sätta på en cappu och säga att vi måste ta en cigg tillsammans, berätta hur förjävlig dagen har varit och skratta tillsammans åt konstiga grejjer som hänt oss. sen efter att vi klarat kvällen med galans ska vi sätta oss, ta varsin cappu och prata bort timmar om killar&kärlek. såsom vi alltid gör.. det har inte hänt henne, om det inte är så hon är.. så vet jag inte om jag klarar att se henne.
just nu tänker jag fortsätta låtsas som om det inte finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback