Oh, jah vem bryr sig om hundra år igentligen..

Jah, helgen har varit ett enda stort fylleslag. kanske därför jag inte kommit till skott förrän nu..
känns som det var sjuuukt längesen, för minnet är typ som bortblåst. haha

fylla osv


jag var verkligen bestämd över utgång i fredags.. så det fick det bli. Lockade Sara och Lis med idén och vi hade en förfest. Saras vän Becca var med så vi fyra utgjorde förfesten. farligt.. man ska inte göra sig iordning och dricka med tjejer.
Fyllan var ett faktum. När Lis ville köra kortspelet så blev det bara värre. jaah, minns taxin in till stan och att det tog mig circus en minut innan jag fick syn på han♥ i ett överfyllt platens (äh minns iof inte att ja träffa nån mer än de 3 ja minns) sen minns jag inte mkt mer.. minns hans leende, men inte riktigt var jag sa..
Minns att jag träffa en sötnos som jag verkligen ville träffa,
Minns även att jag träffade en gammal jobbarkompis.. dagen efter säger mitt minne att jag även hånglade med honom.. mitt i allt det där.. nu minns jag inte det riktigt längre.. hände det? (precis som den andra gången jag inte minns nått?)
Minns sen att han♥ kommer fram mitt i allt och säger till mig att vi ska gå hem.. och jag, vad jag tror säger till han som va så söt, min gamla jobbarkompis och lis att "nu ska vi gå hem".
VILKEN MAKT? ... jag står och raggar på en sötnos samtidigt som jag lyckas hångla med en gammal jobbarkompis och han kan komma och ta med mig hem.. fan så svag.

samtidigt som jag egentligen inte borde erkänna pga patetiskt intryck. så ger det mig så mkt.
Även om jag kan säga att jag hatar han, att han är dum, elak, behandlar mig illa.. som säkert är mycket sant.
Så vet han att jag känner så mkt mer än allt det där. Jag blir så svartsjuk så ledsen och så förvirrad.. Men det är först några dagar efter.. Då, just det tillfället får jag ur mig all min ilska, all min smärta, mycket av min kärlek och känner mig tillfälligt hel.



har du tur så får du upp ett hjärta...

Men ärligt.. tror inte jag kommer känna såhär så länge till.. Sålänge jag är sysselsatt, uppmärksamhetsmässigt så tänker jag inte på att jag saknar, då kan jag slippa känna saknaden efter något omöjligt. Så jag ska köra på bara..
så känner jag iaf idag :D

aaaah jag trodde iaf inte jag skulle kunna gå rakt på jobbet den lördagen.. herregud jag var nog fortfarande full. tokigt värre säger jag bara.. aja jag överlevde iaf. hem och fixa sig för att sedan hamna på förfest hos ninas jobbarkompis sofie. där vare några gamla stofiler från lj-bro blandat med tjejerna, så jag fick i mig första drinken iaf.. mot alla odds.. vidare till nån slags fest i en riktigt fin lägenhet på platensgatan.. folk som gick förbi stack in huvet genom fönstret och frågade om vi var på vernissage.. och när jag tänker efter så såg det fan ut som det. hehe.. fiint dock.
samtalsämnena var dock rätt sjuka och friska :p raka vägen till hamlet.. alkohol&skåål.. platens? nina drack vatten för att hon var för full.. jag söp ner mig för andra dagen i rad... pizza och hemfärd.


har hunnit med tacoooos&filmkväll med min sambo ;) glögg&spelkväll hos patrik, dödat våra katter som är världens största pain in the ass.. fått reda på att vi ska flytta 31 januari.. och ja. efter denna helg och den chocken så räcker nog allt för tillfället. söka lägenhet som ett arsle ska vi..
None
G flyttar på söndag, och han har inte ens hunnit träffa mig efter thailand.. synd, han var en mysig sovkompis.
vad hände med att det var onödigt att sova ensam? du kanske inte var lika "nån i närheten" beroende som jag var.
kravlöst mys, neheppp..


jobb hela veckan, till skägget&träffa esme/leandro imorrn.. förfesta lite, möta nina, hamlet dra med johan ut och gå till platens. sweeet. på torsdag spelar dead by april på platens. tänk den som hade råd att gå på det då? bajs...
fredag snackar nina om utgång.. mamma♥ kanske kommer :D lördag&söndag jobbjobbjobb..

promenad och beundra novemberljusen bör göras snarast. jag är på myshumör sa jag. synd bara att jag är lat... :/


dagens appråpå: sa ju att du inte skulle ringa. din oärlige jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback