oh, I still need you, but I don´t want you now.

precis kommit hem från jobbet
kom in 18 belgier och skapa otrolig försening på jobbet.. slutade 23.30 istället för 21.00 .. bajs..
Meeeeeen det ledde till att jag blev bjuden på deras teater "A la mémoire d´Anna" .. Lars noréns sista pjäs i hans triologi "moire de classe".. såå ja står på listan där på tisdag klockan 7 på konsert&kongress.. så tar med mig johan såklart som hjälpte mig massor med borden.. haha skitkul.. så ja kl.16.00 ska vi börja svepa lite vin så att vi förstår franskan.. och inte kan läsa den svenska texten..haha. kommer bli en härlig.. längesedan jag var på teater =)
så ja efter att vi tillslut fått ordning på allt beslöt vi oss för att slappna av lite.. lyssna på musik&röka, det vi är bäst på!
så ja.. vi har kommit fram till en del bra saker.. musik, skapar epoker, sluter epoker och ger bra mkt minnen.
även hur alfapet blir bra mkt roligare om man kör med sexrelaterade ord.. efter mkt skratt, hur patetisk man igentligen kan vara och att jag är braa äckligt snuskig =)
så..  givande afterwork, som jag avslutar här i sängen med en nattöl!

mamma♥ va på besök i fredags.. så jaa de blev såklart öl med henne,lotta och nina en sväng efter att vi gått igenom ett hårt pass alfapet med patrik david kim & niclas.. ja&nina hade en liten "vara för oss själva kväll" så vi ville inte riktigt sluta sitta på balkongen och dricka öl.. men tiden gick och vi va tyvärr tvugna :/ lördagen jobbade jag arslet av mig .. som vanligt. sjukt mkt folk.. jag kommer aldrig sluta förvånas!..

jag fick däremot den äran att ha söt här sista natten *yes, jag bor närmast rese*.. haha, jaa ja vill iof tro att det var lite för min skull oxå!!.. även om jag la fram det så 8-)  svårt att sova, sista natten i sverige på ett år, inte konstigt.. massa prat&mys istället. och nu sitter han på ett plan påväg till andra sidan jordklotet.
grymt tacksam för sista natten.. sängen var hemskt tom när han lämnat den imorse..
det man inte vet, saknar man inte. oturligt nog så är det nog tvärtom oxå..

kommer att sakna "mitt troll" massor iaf..

linköpingbynight är vackert..tyst...ödsligt och mystiskt. precis så som jag gillar det. jag är glad att jag flyttade "hem" hit igen... jag ångrar fan inget jag gjort.. även om jag saknar mkt av mkt som sagt.




dagens appråpå
: I´ts gonna hurt, but I´ll have to say goodbye.. på tiden säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback