oh, processen kan vara igång..

inte sovit bra på flera nätter, är nog det som gör att jag har ont i ryggen.
är aldrig riktigt avslappnad. därför jag nog spänner mig.
förlåt om ja e lite tråkig ibland. det blir nog bra snart.

hade världens samtal med en jobbarkompis idag. vi fick prata ur oss allt bägge två.
allt det gjorde att jag tillslut kom fram till vad jag behöver göra.
jag behöver göra så att fjärilarna försvinner såfort jag ser han.
och göra så att jag inte längre får känslan av att "allt kommer bli bra, jag är lycklig" såfort jag är med han.

känns faktiskt så mycket bättre nu när jag kan sätta nått finger på vad det är jag behöver glömma.
det är inte han. det är känslorna när jag är med han.
**********'


jobbat helhelg. även hunnit med platens. haha fredagen va ett jävla fylleslag.
jag är rätt nöjd, även fast mina jobbarkompisar blev tokgalen på bakfyllefattaringentingMadeleine på lördan. haha
jaaag vill jobba tills ja dör. jobba jobba jobba.


veronica maggio på torsdag. känns underbart. behöver hennes musik.
jag&nina gav lis en biljett i födelsedagspresent. tuuur att hon delar den musiksmaken med mig :)

inte många dagar igentligen till flytt, eget rum& dubbelsäng. ååååh, snaaaaaaart gumman kommer våra liv bli mycket bättre. det behöver vi!


Dagens appråpå:
är förresten tokgalen över hur fel människor kan bete sig. tokgalen!!!! orkar inte ens förklara varför ja blir så toookgalen. så ere just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback