oh, så fortsätter livet underligt nog..

efter att jag sakta men säkert kommit fram till att jag är rätt mobbad, och har rätt tråkiga, eller duktiga (de som jobbar) vänner.. så trodde jag att jag fick avboka min utgång igår..
men sen dök joel upp, snodde halva min sprit, lånade mina pengar och gick ut me mig. WEEIHOO :)
haha..

började med ett glas vin hos kusin efter att jag fart över halva stan, som jag alltid gör.
inhandlat min nya kärlek .. aloe vera krämen, som jag blev förälskad i när mina läppar grät av torka och jag lyckades hitta den i mrniceboys badrumskåp. nu erkänner jag härmed att jag snokat.. men vafan, läpparna blev ju återfuktade och glada. no harm done?  :)

hemfärd och lite drickande med joel, vilket kanske inte va lika trevligt för han, då jag pratade i telefon med Sabbe som ringde från Barcelona och gjorde mig glad. sköööönaste, så nu är de vinkvällar i skövde i maj, och bröllop i miami i sommar inplanerat för min del :) ååååååååh va jag saknar dig, skulle behöva dig massor just nu ♥

platens klarade våra förväntningar då vi va inställda på att det skulle va dött och vi skulle få klara oss med varann som sällskap tills vi hade supit oss döpackade och desperat skulle ta vem som helst. men så blev det inte.
hittade några stjärnor direkt. och jag blev underhålld av historier över allt jag missat inne på tjejtoan. nessi får kämpa för att få sin dalmatin, och vonkan hittade en hotellnota i sin killes ficka. - kort sagt, ett fall för oprah och ricky lake...- 

jag tog det lungt, vilket betydde att jag aldrig blev så full att jag dansade.. haha 
även fast jag är latina, så krävs det några tequila.. 
men jag skulle ju jobba idag. så jag chillade med ett glas vin.
ida och sara kom och yrade och efter att joel chockerat mig så drog vi till hakepi där vi odlade en passion till ris utan dess like.. som singlar tänkte jag o sara igenom hela telefon listan ihop om ett säkert kort.. men icke. 
Han hade bytt nummer och han va vi för nyktra för att ringa. inte lätt ibland..
joel fick höra massa tjejsnack, jag hade lite ångest, och sara verkade nervös. 
Idah drog med sara, lika glad som vanligt och jag är intresserad av att höra hur deras kväll slutade :p
jag lyckades få av mig bh:n som jag tyckte kändes obeväm utan att nån märkte.. joel trodde han skulle dö. 
lite nattsnack och hemfärd.. 

image233

somewhere over
the rainbow..




jobb , lunch + kväll idag.. quiz med myten , legenden  James Syme .. alltid lika kul, då de flesta blir rätt glada i hatten efter alla öl.. haha. jobbar som sagt helhelg. men hinner nog med platens en bit efter jobbet imorrn.


→ jag tror att ja klarat mig rätt bra.. vad jag vet så har jag inte nämnt dig på ett tag.. kanske omedvetet.
mina vänner som befarade ett rejält breakdown, då jag uppoffrade allt för dig, ser lite fundersamma ut.
en sak har jag lärt mig.. att verkar allt för bra för att vara sant. då är det sällan sant..
och dreams can't come true.. trött på att försöka bevisa motsatsen..
ofrivilligt så tänker jag på dig, ofrivilligt så kollar jag efter dig, ofrivilligt så saknar jag dig.
sammtidigt undrar jag hur långt tid det ska ta tills jag slutar tycka om dig så otroligt mkt som jag gör..
än idag.


jag får väl göra som alla andra. åka till thailand och köpa mig ett bra ligg. se om jag blir lyckligare av det jag med?
kan ju börja med att steka i solariet så jag slipper vara en blek skugga av nina när hon kommer komma hem frääääääsh om några dagar.. kom hem nu!

dagens appråpå: mamma kommer förbi och umgås en timma imorrn, weeii en hel timma med min mamma ♥
snällaste mamma ska lämna in min kamera och dator.. tur att en dotter som jag har garanti på allt jag får :)

Kommentarer
Postat av: emmie

kul kvall. men du glomde det viktigaste. att jag ringde;p. tack for hjalpen babe(L)

2008-03-13 @ 18:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback