oh, så blev det en rejäl bakfylla på den.

jag är typ dööd.

vi lyckades smälla i oss hela boxen igår.. så ja skyller min bakfylla på harry.
-du har ju inte druckigt nått.. skål.
-jo ja har ju fyllt på.
-tror ja inte på..

osååå fortsatte det .. haha fyyy dig!

va iaf väldans trevligt hos mrniceboy. massa prat och skratt till youtube klipp typ.
nina berömde mig för mitt shoppande, och sa att jackan va perfekt.
hon blev även glad över robert gustavsson dvd:n jag överraskade henne med:)

tokstress igår när jag skulle åka, även fast jag inte börjat dricka så slängde ja på mig 2 jackor, nånstans är de ju faktiskt fel på mig:p  .. leandro kom och kramade min rumpa hejdå.. herregud, först väcker han mig genom att ge mig värsta bröst sönder tryckaren.. oså nu rumpan. den där lille killen kommer bli farlig :)

nuuu är jag ensam hemma i 7 dagar, nina drog till teneriffa imorse. saknar henne redan :/
men dagarna kommer gå undan. jobbar torsd - lör .. visserligen så kommer jag nog hinna gå till platens på fredag efter jobbet.. och så ska ja ju gå ut imorrn :D

tänkte passa på att mysa till det lite extra nu när jag är ensam. experimentera lite i köket.. se om ja kan lära mig nått nytt. lite tända ljus och vin typ nån dag? .. får fixa en dejt till det :)

dagens appråpå:
jag ska mysa mig igenom mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback