oh, dumbom!


Fin jobbhelg. en av dem bättre faktiskt. jobbat med mina favoriter hela helgen. de som gör att ja trivs på
jobbet så att säga, de som får mig att skratta och som jag ärligt kan skratta med. det behövs..
jaaag har serverat en kändis med.. Ragnar Dahlberg. HAHA :p alltid lika kul, skönaste killen i garderoben sprang in och skvallra, bartendern sprang ut och kolla, och jag skämtade på :)
u gotta love me!


på den privata fronten så va helgen inge vidare. blev för full för mitt eget bästa i fredags. minns fortfarande
inte större delen av kvällen. vad mig befarar så kan ja ha gjort vad som helst :)
när jag tänker efter så funderar jag hur jag kommit på tanken att ringa david?
var väl säkert så att jag hade massor att säga som jag försökt glömma.
nu har ja iaf sagt dem.. vad jag vet. tydligen så hade jag skrikit in alla mina känslor och hur arg jag va även
på telefonsvararen då hann fick nog och hade lagt på.. haha, mm i vanliga fall skulle jag ha ångest över mitt
"psykobitch" beteende. men det var nog rätt förståeligt att jag skulle få ett sånt anfall.
who can blame me? ..
läste nyss i cosmopolitan att kärleken verkligen kan göra dig galen.. tack och lov att det äntligen är bevisat!!
Som det känns nu när jag är vid minna sinnes fulla bruk så känns det som om jag tagit ett för stort steg, då jag
bestämde mig för att jag varken ville se eller prata med han. Borde kanske istället försöka behandla honom som
vem som helst? en bekant.. för vän är väl kanske lite för mkt att hoppas på.. då jag inte är i stadiet där jag
kan se honom med nån tjej.. eller höra nått om det heller för den delen.
men ett "hej" en kram och ett "hur mår du"
kanske skulle gå bra endå? .. jag bli ju endå tokig av att inte veta vad han gör. eller hur han mår..
kanske borde testa om min självbehärskning är så stadig att den klarar av det..
han kommer nog bli helförvirrad.. men det skiter jag i. tycker han har förstört mitt hjärta/hjärna med sitt beteende
och allt han sagt endå.. önskar jag kunde fått han att känna hur det känndes. först den underbara lyckan, sen
sveket..och känslan av hopplöshet.
meeeen men. jag är INTE BITTER!


lidl igår.. taxi därifrån. hahhah , hitta ju massa roligt!.. så iigår blev de lasagne.. mm, den är sååå god!
har jobbat alla dagar utom 3 den här månaden.. och vissa dagar typ dubbelt. så det känns bra. hoppas ja e ledig
nått nu i påsk bara. idaaa kommer äntligen Nina hem, gud så ja saknat henne!!
joooobb nu. vin och mys med nina i eftermiddag.. emmie hem, festa till det
med henne på onsdag.. Nina ledig fredag så dunderutgång torsdag? fredag yra nån nått om pontiac och blue heaven. PARTYVECKA :)
men faan ass.. ja kan nog vara rätt seg då :) filmhelg någon? .. haha


dagens appråpå: allt är nog inte hopplöst. ord kan fortfarande värma, och gräset kan vara grönt på andra sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback