oh, dagarna fortsätter att gå..

livet är väldigt oförutsebart.. trodde jag aldrig.

barcelona bokat och klart .. 8-11 april. äntligen få träffa min iiiiida igen. hon lär vara neger efter hennes 3 månader i chile :) kanske hänger med på en champions leage match i camp nou med :)
Min lilla petra hänkar oxå, hon har ju inte vart i barca sedan 2006 :o
se om jag då vet vad ja ska göra med livet, ha kvar lägenheten i barca eller säga upp den?

Jag vet verkligen inte vad jag vill få ut av livet, vad jag vill göra, vad jag ska ha för livsglädje.
jag måste hitta/komma fram till allt det för att må bra.. men frågan är hur jag ska göra det.
du har rätt.. jag vill så mkt mer. och jag kommer nog alltid vilja det.
jag vill förändra världen..:)


onsdaaaaag, träffa emmie!! förfest hos henne, sen tror jag att ja bangar platens? ska ju endå ut imorrn med..
hoppas att ja jobbar hela helgen.. jag vill inte festa mer.. tummen upp för att umgås, men tummen ner för att de flesta måste vara fulla för att orka umgås.. -LIS KÄNN DIG TRÄFFAD! .. haha

dagens appråpå: i still feel you.

Kommentarer
Postat av: Niiiina

DUUU.. vilket jobba i helgen? väärsta jag hööört. i helgen köööör vi.

2008-03-19 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback