oh, bara några ytterligare bilder.

image230
min fiiiiiiiis.. kolla in karlakarlen :) blivande fotomodell ser man klart här, han har posen:)

image226
haha hur full får man se ut? lördakvällen va rätt bra hittills!
image227
tuuuttfia och jag :)
image228
plutmun as usual..
blue vs brownimage231



fika med bengan, talin, ninis och lis idag. längesen. väldans lyckat. lilla milian va ju såklart med, och filuren i talins mage. sen fortsatte jag lis o nina hos min kusin, esme och leandro såklart. jag och lis ska roa varandra under jobbsökandet. ska fan ta truckkörkort... skiftjobb. rutin osv. ja måste ha en trygghet nånstans. och är det i jobbet det enda jag kan få så tar jag det. har börjat med tabletterna nu. tokigt värre det blev. inte det bästa avslutet.

ält..

du har aldrig gett mig en ärlig chans och du har aldrig slösat nån tid på mig.
så jag ångrar inget. jag har gjort allt jag kunnat.
sluta leta fel på mig.. känns som jag inte är annat än fel.. 

varför ser jag dig så annorlunda, varför vill jag dela allt med dig.
varför är du den första jag vill berätta något för, när jag blir glad, när jag blir ledsen.
vem är du som jag skapat sån gloria på.
vem är prinsen i skinande rustning som kommer och räddar mig i min dröm... om det inte är du?

blir ingen dagens appråpå.. för det är fortfarande samma dag som förra inlägget. och jag fortsätter älta.
jag kommer nog fortsätta älta. om jag så ska älta i ytterliggare 6 år. allt som krävs för att jag ska bli hel.
utan eller med dig.

ska ägna min tankeverksamhet och mitt hjärta åt de jag älskar istället. så jag slipper tänka.
.. så jag slipper få ont i huvudet.
det slutar inte dunka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback