oh, så har ja gjort en stor uppdatering. haha

vet inte riktigt vad jag ska säga.. känns nog som jag sagt det mesta nu.
och fortfarande känns det som jag sitter på samma punkt.
orörlig..

jag kan iallafall säga att jag är säker. jag vet vad jag vill ha. eller rättare sagt vem jag vill ha.
jag vet vem jag saknar och vem jag vill vara med.
känns som om de e första gången jag är riktigt säker.
finns ingen annan som är med i bilden längre.

S V E R I G E
helgen har varit tokig.
i onsdags samlades jag alex bina victor och chaled hemma hos mig (eller hos mig&alex heter de ju nu)
hällde i oss alkohol och alla blev tokfulla. jag fyllepackade väskan , sov 2h och sprang iväg fortfarande full till bussen mot flygplatsen.. flygresan kändes som om den aldrig tog slut, vaknade var 5e minut av att det kändes som att de gått timmar. så va ja i kalla sveriiiiige.. buss till linkan där ja stötte på en "barcavän" haha lustigt sammanträffande, av i lkpg och sprang på jonas. ännu lustigare sammanträffande. mysig pratstund och iväg o möta nina, in på systemet (förutom våran taxisprit behövdes de öl till david). fixade oss hos nina, slösade mer tid än vanligt. och klockan blev för mkt.
blev lessen över att david inte orkade träffas pga att han började jobba vid 5, gav upp hoppet om allt tills jag fick ett förstående mess och partysuget kom tillbaks.  efter övervägande kom vi fram till att de va de bästa som kunde hända, jag och nina behövde en emil&alfred kväll.. på lyset begav vi oss till platå och slutade på harrys. haha vafan? träffade roliga människor, gjorde av med massa pengar och drack en stor mängd alkohol.
slutade med mys hos nina.
fredagen vaknade vi, kinamat med sara och idis som visade upp sitt körkort :) shoppade loss fortfarande fulla på stan. hem, mer alkohol, fixning och raka vägen till tomma. träffade lis och grabbarna. firade tomma, blev knockad av en kille, spydde och hade en allmän tokfylla med vänner.. ingen hörde tydligen va ja sa pga mitt sluddrande tillslut. tillfredställande telesamtal med D ledde till kall väg till stan , med en gentleman:) för dryg för polisen, vilket jag tacksamt tydligen klarade mig ur.
platens och träffade mer vänner, tills jag drog på "efterfest" med david o niklas. alla andra vetifan var de tog vägen.
Hoppas han blev glad över presenten, jag blev iaf glad över tack:et :)
lördag morgon, stan med kulla och david som skulle köpa present till mormor. haha jag va för lättklädd och frös ihjäl påvägen till min mormor. mat och sova i soffan :)
hem till ninis, affärmatshoppande bakisfrossa och däckande i soffan. tills det tillslut blev utgång. träffade en hel del roligt folk, men var för bakis för att njuta. lyckades bli besviken igen, och somnade ensamt och ledsen :/
söndag va ångestfylld dag. time for the big talk.
söndagsmyste hos niklas med saris/ninis nicke kulla o david. frös ihjäl efter mitt 1,5h långa utomhusprat..
och allt slutade med att jag inte ville åka hem. men här sitter jag.. rest sen klockan 4 imorse o jobbat efter det.



nu ska jag gå in på arbetsförmedlingens hemsida och söka jobb i linköping.
leva med min nina :) ... sen är det nog det bästa valet jag kan göra.
om det ska finnas nån chans alls att jag kan bli lycklig.
för han bor där. och det avgör rätt mkt om jag får säga det själv..

ska ha kvar lägenheten här. alexandra ska nog bo här sålänge.. så det är kirrat.
åka hit i sommar o mysa :)

dagens appråpå:
jag har bara öst nu. orkar inte ens läsa igenom och göra det lättläsligt. jag är fortfarande rädd och förvirrad... gör jag rätt val?

Kommentarer
Postat av: Nina

du gjorde det enda rätta. och han kommer snart fatta allt. u and him. det är bara så?.. det vet JAG! och du, du och jag! de här fixar vi. weekends till Barca.
underbart! och sen fixa till våra liv. o få vad vi vill ha :) älskar dig bästa!

2008-02-05 @ 22:05:16
Postat av: idis

mm det gjorde du bejbi. ses jätte snart! miss you!

2008-02-08 @ 10:46:22
Postat av: Sara

Klart du gör rätt. heeeelrätt! hihi. puss puss

2008-02-10 @ 21:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback