oh, inte så niice

mår bajs.. känns som jag är påväg att bli sjuk. började nog igår morse, känndes som jag svalt nått stort och otäckt som fastnat i halsen när jag vaknade. och det försvann inte heller.. försovit mig typ 2 dagar nu..
igår hann jag precis till jobbet och idag var jag en halvtimma sen.. stinker vicks efter att jag smörjt in mig på alla möjliga ställen.. jag vill verkligen inte bli sjuk. bajsrädd för det.

ser inte fram emot att sova heller. igår kunde jag inte sova normalt på hela natten.. känner nästan hat för våra katter.. när ska de sluta leka på natten? önskar de kunde vara lika smarta som hundar och förstå vad man säger..



känner mig orolig allmänt. nått som inte är som det ska.. känns som ja känner på mig att nått kommer hända.. tycker inte om den känslan det är oftast något negativt.. hatar att känna så.. kan kanske bero på att det är fel vecka i månaden..mkt hormoner osv i luften.. men med denna huvudvärk och dessa tankar så kan jag inte sluta oroa mig..



hittat två lägenheter som vi skickat intresseanmälan på nu. snälla låt oss få komma på visning och låt oss få dem?
jag vill bara veta. så jag vet hur framtiden ser ut... så jävla jobbigt att inte veta nått...


oså är det december.. min julkänsla ligger på noll.. jag som älskar julen. vill ha de mysigt, höra julsånger och längta..
men det går inte riktigt. allt känns fel. hoppas vi kommer igång med julstädning&julpyntning så vi gör ett försök till att känna känslan iaf... kommer ju bli en del julshopping i barca iaf..

tuuuuur att vi har den ljusglimten just nu.. barcelona.. finns det nått vackrare? med all dess julpynt och stämmning nu.
om en vecka sitter vi där och njuter av ledigheten.. låt denna vecka gå fort.. jobbar varje dag oså dop på lördag,, låt det gå fort.



dagens appråpå: fett skönt att vara ensam nu. då får man må dåligt och slipper anstränga sig för att se bra ut. saknar faktiskt inte så mkt.. bra där :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback