oh, så behövde jag ett break..

semester.

sköna gröna underbar sjötorp.

hjälpt styvfar fixa allt inför 50 års dagen. spännande, dags att plugga på drinkarna.
hunnit med att läsa ut "snabba cash" .. kasst slut. men mys att sitta där o dricka lite vin&äta vindruvor.
mormor gjorde mig sällskap oxå.. inte ofta man dricker vin med mormor..
sen blev de grilla och mys på altan med familjen.

nu känns allt lite bättre...

fredagen va lite crazy, massa jobb oså tokfestande. slutade med att bästis tog hand om mig o proppade i mig hamburgare..haha.. lördagen va ännu mer crazy. hade totalhärlig sommardag med nisse/patrik/gabbe och andreas.
folket kom i omgångar.. nisse o patrik badade i stångån.. haha längesedan ja skrattade så mkt..
inte ofta man sitter vid 12 på dagen o dricker öl/kollar på folk som badar i stångån i april.. haha

lite jobbigt sedan då jag hamnade i obekväm situation. jag är redo att glömma david. om nån berättar hur.
han visar nada respekt mot mig och jag förstår inte hur jag kunnat lämna barcelona för han..
hur kunde jag någonsin tro att han kunde göra mig lycklig?

aja, ja har gett ett försök till vänskap. se om han nappar på det.. annars verkar de rätt meningslöst.
Men jag vill så gärna ha fel och att vi blir bästa vänner istället. för det är ju nått som gör att jag inte kan glömma han. att han fortfarande kan få mig att gråta och att jag känner att jag kan prata med han om aaaallt.
varför är det så mkt problem hela tiden? tar upp för mkt av min hjärnkapacitet...

image236
jag och min slyna ida i barcelona. datumet stämmer inte.. de va typ en månad sen.. haha latinas for life :)


image237
Gonzalez med fetto armen. den ska bort!!! wait and see.. btw, feströka får man!


dagens appråpå:
usch va ja behövde komma hit till maaammmi. o ooooj va ja ska njuta dessa dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback