oh, I make the troubles go go go

en vecka har snart gått förbi igen, och den har varit himla solig kan jag lova. fiiiiint!
jag är en slappis just nu, drog till jobbet iförmiddags, leggings, min stora vita duka tshirt och min mysse.
haha jag är HET:)

förra helgen va najs.
fredagen värmde hjärtat lite, ville stanna tiden där ett tag. du smälter isen bara genom att nudda mig.
jobbigt läge, men jag får väl frysa känslorna ett tag iaf.
jag tycker vi ska lära känna varann.. på riktigt.

lördagen va jobb, mys med nina och efterfest hos roman.
vilket slutade med att jag och nina snodde sängen och sov underbart.
roliga vi är då :)
vaknade med snyggaste lappen på dörren, haha har bildminnen!

sedan har dagarna gått, mys på kvällarna med nina och jobb dagarna på hamlet.
även hunnit med lite kvalitetstid med sara & lis..  liten utgång igår, med mkt nödvändigt prat.


sen väntar vi spänt, vad ska hända?

veronica maggio 8/5 på platens. Lis&jag har bokat, sen kommer väl ninis med såklart.
jag kan rekomendera att ni lyssnar på :
Kan inte säga nej
Månskensregn
Vi har, vi har
Gå nu
Kvällens sista ciggarett.


texterna berör hjärtat. dags att damma av låtarna igen då:)

dagarna är rätt späckade nuföriden, fulla med mys/skratt/jobb och umgänge!
Barcelona på tisdag. träffa min kära Idiiis & såklart Sabina/Alexandra med flera. massa kramkalas.
Jag&Petris kommer även hinna med strand/stads/club besök. stressigt värre :)

Dagens appråpå: det kommer aldrig att förändras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback