oh, barca is a scary place some days..

drömde läskigaste drömmen häromnatten..
min pappa hade dött och jag va på begravningen, hela släkten frös ut mig..
och jag var förtvivlad för att alla hatade mig.
usch så jag grät.. varför drömmer jag nått sånt nu?

verkar som om ovädret från sevilla och valencia är påväg hit.. stoorm?
image215

såg ut som vi va nyduschade påväg hem från zutton igår..katastrof.

inte nog med det så hände värsta grejjen, mellis blev rånad. precis framför våran port. trodde de va bara sånt man hörde om, fan va skraj jag va.. usch en av de hemskaste grejjer ja vart med om.. stackars mellis..
så nu måste vi vakta lyan så vi inte får inbrott med med tanke på att de snodde nycklarna..

lägga upp mer pics på facebook innan jag fortsätter vika in mina kläder.. feest hos grann grabbarna ikväll..
inte många dar kvar till min födelsedag.. weiihoo!!


dagens appråpå:
jaa du, hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback