oh, regnar det på dig med?

image181

finns det något mysigare än regn? .. himlen öppnar sig, vattnet faller ner och hela världen känns ren, luften är frisk..
man vill bara ligga nånstans i en husvagn i skogen, eller iof var som med typ plåttak.. höra ljudet.. springa ute och nästan dansa tills man blir blöt inpå bara underkläderna. fan va sjukt mkt jag älskar regn ♥

tänkte länka till ett gaaaammalt blogg inlägg. men de funkar fan inte.. iaf värt att läsa.
februari 2006 .. "oh, alla minns vi regnet."  2006-feb-08 00:44:02

där. där beskrivs nog allt som gör att, just jag,  älskar regnet. ett av finaste blogginläggen om jag får säga de själv.



blev ingen bio idag. nina är elak.
meeen hade en bra dag på jobbet, lyckades t.o.m vinna pengar på spelautomat, första gången i mitt liv lr nått :)
nu blir de sista avsnittet av DH (skriver det med tårar i ögonen) och mumsig tonfisksallad som jag fick slänga ihop på jobbet. fan va myyyys!

löön på fredag, glasfibernaglar på fredag. aaaallt händer på fredag :) haha..
usch nu orkar jag inte sitta här mer.

Dagens appråpå:  ni som ägnar nån minut av era liv till att skänka andra kärlek, omtänksamhet, uppmuntran och komplimanger. det är NI som får mig att le :)



Kommentarer
Postat av: Nina

haha fy.. skyll på regnet! jag hatar regn ju. bion finns kvar:) jag är ganska hemma från jobbet idag. vart är duuuuuu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback