oh, orkar inte engagera mig riktigt.

brr. nu ere kallt. bakis, slapp och käkar yoghurt och prinskorv med ketchup. för lat för att springa ner till ica.
om en timme ska ja befinna mig på jobbet. sjukt segt?.. 11h pass igen. im dying :)
fast fick lönespec från frimis häromdan.halleluja . äntligen kan jag försörja mig helt själv :D *lycklig*

varit igång sedan i onsdags nu igen. sjukt vad man kan leva ibland :)
solning & öl med mr.niceboy.. ledde till att kulla fixade biljett åt mig och idah till harrys festen.
stressstress. kulla tvingade i oss äcklig äppleshott och vi mådde bra i kroppen när vi minglade in på harrys.
träffa genast bengan som visade oss var gratis alkoholen fanns . heej :)
ja hann dregla över slatan (snyggaste bartendern) spilla ner mig själv med rövin och säkert göra en miljon jobbiga grejjer till innan vi gick hem.. INNAN 12.. ? .. haha ja va tokfull vid åtta. så det var ju inte förvånande.
ingen av oss minns varför vi gick hem så tidigt. hallå flera timmar kvar ju. men tydligen så säger idah att det var jag som tyckte att vi va för fulla. BRA MADELEINE .. tur att jag känner när jag är för tookfull för att vistas ute iaf ;D
har ett tydligt minne av att jag och bengan finns med på vimmelbild. farligt värre, tur att jag inte kan hitta var iaf :)
efterfest, massa chill och mys!

seeg torsdag. jobbb. packet besökte mig på jobbet. trevligt värre.
fick träffa hemlighetsfulla david. oj lever han? kändes lustigt i magen och jag betedde mig säkert konstigt.
men tråkigt nog så va visiten kort. dröjer väl månader tills ja får se han igen :(
gick till killarna efter jobbet. dötid typ. kolla film och chillade. sen blev de promenad till mitt stördo och äntligen lite skön sömn :)  han är rätt mys. jag behöver mys!

friday.  snabbkaffe med nina och jobb. varpå de blev lite chill och cava med idah och niceboy. 55an, sen taxi .. död hem. hann dock med att känna mig lite ensam efter 2 dagars myspys med söt pojke. skickade iväg några mess och dödsdäckade på sängen. skön sömn som fan fick jag inatt iaf :)

har skrattat en hel del på sistone iaf. har varit skönt. rolig humor och sköna människor. så skare va :)
imorrn ska de bli slappstädsöndag :)

dagens appråpå: tiden läker inte såren, tiden gör så att man glömmer bort dem för ögonblicket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback