oh, livet är allt bra underligt ska ja säga.

serriöst så var valborg bajs. vi var hos min alfred. vi trodde vi grillade med vänner. men det visade sig vara tjuvar.
har nog aldrig gråtit så mycket som då. men fick reda på allt efter att vi hunnit komma till tomma på fest.
festen bestod av oss 4 tjejer och typ 30 killar som bråkade järnet.
jag som vanligt klarade inte av att se min bästis i bråk. så allt slutade med att jag låg och kramades med tomma ihop om att han inte skulle bråka mer. -min bejbi ska inte brååååka sa ja!

söndagen va bakisdag. vaknade med världens blåtira, -hallå madde, vem har slagit dig?
jaaah de undra vi alla, blev mitt svar :D
bakiskäk hos idah såklar.. heeeeeeeeej simhallen.
har börjat stenhårt med atkins. så sallad för hela kalaset... vi kan ju ta bort ölen ja råkat dricka på sistone :P
efter så har de blitt jubbjubb. men vafan. ja är inte den som klagar. visst kan jag va lite småkinkig och mysmongo efteråt men vafan...... så ere ju när man jobbar som ja gör :D

saken är den att min jonas är iaf hemma ;D;D joppe, johnny, joooniiis osv. norrlänningen har hittat hem och han är här och kramas i några veckor innan han drar vidare. han hitta mig på jobbet i torsdas och har funnits vid min sida sen dess. brorsan, jag har saknat dig sa ja!

fredas vare samma gamla visa, jobb, ööööl,systemet, ööööl, caaaaaaava såklart, och förfest :D ...
gamla goda gänget samlades hos freddy, söp ner oss. och lekte charader, finns det nått bättre?
kvällen sluta hos min bääästis(!) pekkis, laga mat åt killen innan jag kröp ner mellan hans armar.
kvällspromenixen med kenny skadade ju inte heller. gamla goda tider vännen. jah det är kärlek!

        hjärtat var krossat. trodde jag tappat nyckeln. men efter tredje ringningen så fann jag den.. hann däremot med en revbenspjäll och youghurt på gräsmattan innan jag våldgästa grannen på kaffe och bakfyllesnack. stackars jäkel säger jag bara :)

såg mitt hjärta på carlings i fredags. jag tappa andan. he still takes my breath away.
hade inte hört av mig på två veckor.. trodde  han va påväg att glömmas. hur kan man tro så fel?
känns inte ens som vi är vänner längre.. och det sorgliga är att jag bryr mig.

min pekkis tröstade och kramade sönder mig. tur att jag har mina vänner säger jag bara:)
veerkligen.

men idag så jobbade jag arslet av mig. heeej har aldrig svettats så här mycket i hela mitt liiiv tyyyyp!!!
och grejjen var att jag är ju toookhet på karln som känner desamma för mig :P
va igentligen så lyckat att jag skulle hem till han idag. men tokfull som jag är så blev det inte så.
slutar tydligen med efterferre hos mig. verkar kommit lite folk hit nu. så de blir att skaka liv i idah och röööjja nu sa ja :D .. livet är allt bra mysig ibland. .. träffade en gammal kärlek på krogen. varför dissa jag han? frågan kommer alltid finnas!

dagens appråpå:
och marcus, det var himla roligt att träffa dig med kan jag lova. tuuuur att du sparat ut håret sötnos :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback