oh, lite yrande såhär på natten typ..

jaah massa jobb i lördags slutade med att idis kom förbi, hämtade mig och så hittade vi stackars nina.
hon är för populär för sitt eget bästa, killarna bara jaaagar henne:p men som tur var slutade hennes kväll bra.
lyckligare än hon varit på länge efter ord som värmt hennes hjärta så såg hon riktigt söt ut när hennes bordsskick började likna mitt.. hihi
utanför mig hittade vi tomma som blivit utkastad från sin bortamatch :o .. haha stackars bubben.
så vi blev även 3 i min lilla säng denna natt. grymt impad av hurtiga idis som kom upp till jobbet. även fast hon ställde om klockan massa gånger när den ringde 2049 gånger på morgonen:p deegdag med tomma..
funderade en sekund på om jag skulle dricka öl med min söta kock. men slappheten tog öööver. tur de ;)

kom nyss hem från jobbet. soft dag..

finns miljoner saker jag skulle vilja ta upp ang tidningsartiklar och allmänt skitsnack, men jag är nog för trött för att bry mig för tillfället.. ska se nya avsnittet av DH medans jag väntar på att min piis ska ringa. lööön fick jag nuu! så imorrn blire lite shopping kanske? vet ju inte om jag jobbar än .. men annars så tycker ja de blir lite alkohol med. jobbar ju fan natt onsdag då hela sveriges befolkning lär vara alkoholpåverkade med tanke på att kristi himmelfärsdagen infaller på torsdag och de flesta är lediga.

...................

några timmar senare..





pratat med piiis i 1 1/2 timma..  pratade massor om barcelona. fan va fint vi hade det där. vilken underbar tid...
puedo vivir solamente en el pasado
le falto

image179

jag tänker alldeles för mkt för ofta. borde lägga av med hela tankeverksamheten och testa att bara leva.
vill nog bara mysa igenom livet..
såg på DH nyss.. fin slutkommentar.
"att komma till punkten då man måste ställa de här svåra frågorna, och upptäcka att man får svaret man ville höra. det är lycka"


dagens appråpå:
lär dig att uppskatta det du har innan du förlorar det.

Kommentarer
Postat av: ajdahh

jag vill massa gärna dricka öl&vin på uteservering med dig i eftermiddag. bara för att du är min mio vet du. jävla skitjobb. älskar dig.

Postat av: Nina

hjärtat! så fint skrivet av dig! kunde inte sluta le efter att jag läst det! ler ännu! du är fin du! härligt att se dig le ikväll! du kanske ska tänka efter på varför du gjorde det:) tack för allt ikväll! du är fin min vän! för fin:) älskar dig.

2007-05-15 @ 23:49:20
URL: http://ninastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback