oh, jag är nog bra hopplös

söndag.. rolig vecka :)

tisdagen blev  "afterwork" dag ;) kocken och jag lyckades avverka både barbq, mörners tills jag&bengan fastnade på magnolia, nina gjorde oss sällskap och jag fick chansen att bjuda flickorna på mat på barbq.
3 grabbs + idis kom och joinade oss.. och kvällen slutade med efterfest i vasastan. morronen där efter blev det massa mys (behövligt)
sen jobbade ja natt i onsdags. alla andra va typ lediga och söp sig redlösa, trevligt att mina nära och kära kommer och gör mig sällskap på jobbet, slutade med en lååång hemfärd med fulla personer till vasastan på efterfest (igen) trevligt och lugnt slutade kvällen. morronen där efter va lika mysig den..
torsdagen vare jubbb tills nina kom och tog ett glas vin med mig. madeleine blev platåsugen och ringde änk.
rockade loss på platå tills jag åkte själv till vasastan och kröp ner brevid söt.
uppstod massa gräl och känns allmänt jobbigt nu.

image180

så veckan bestod mest av juuubb varje dag, och massa mys nära/kära och bekanta.
seen kom min lediga helg. eller rättare sagt, ledig på kvääällarna helg :)

fredagen började med vin hemma hos mig med nina, och slutade med att vi drack upp allt som nånsin funnits i mitt hem tillsammans med fred johnny och robban. "så de ska låta" va de nog som fick igång oss.. himla roligt spel:p.. ninis&rob däcka i soffan medans ja trängdes me mina grisar i sängen. lördagen ville jag inte leva längre. katastrofbakis förstår jag inte hur jag klarade att stå på benen. dock äckligt stolt över nina som lyckades åka och jobba efter hennes 2h på soffan, haha hon berättade hennes hemska färd till jobbet, hon hade åkt hem och laddat ner låtar(?) stannat i vallaskogen i försök till att spy, och ställt cykeln så hon inte hittade den senare.. haha fan att jag missade det :)  

>tillägga att jag och ninis planerat sista minuten resa v26 weiihooo snuttan, fan så skoj. frågan är bara var?

jobbigt jubb för mig med i några timmar (tappa glas och styrde) tills det va dags att fixa sig igen.
nina hade "välkommen hem fest" för alexandra.. (som vi inte fick tag i och därför inte kom) hahaha..
men vi hade iaf roligt. massa blandat folk och trevlig stämning. efter mina 2 cava flaskor blev madeleine full.
robert fick föna min klänning " fän me please" och pekka försökte prata allvar. men jag ville bara hänga på freddy och däcka i ninas säng.
men packan va riktigt söt som kom och hämtade mig och gav mig skjuss hem. trött full och besviken över att killen jag ville sova med inte ville desamma så gjorde jag en omelett (1 ägg och massa tomater) .. jag som inte ens tycker om varma tomater.. men men.. lyckades deppa lite. prata me lite söta människor tills jag däcka i soffan. minns att idis ringde och försökte få mig in till stan. madeleine va tjurig och ville bara kramas, men efter att allt hopp om kärlek va ute så somnade jag nog lycklig endå. vaknade klockan 6 i soffan och drog mig till sängen där ja vakna några timmar senare utan att vara bakis alls. weiihooo?

"ooh, jag låg och tänkte på dig och somnade jätteskönt :)" .. gulligaste ever. kan jag få höra det varje dag tack? tycker människor borde ge mer kärlek. speciellt till mig :$



dagens appråpå:  mana - labios compartidos

*******

okej ive done it again. lånade tydligen packans telefon inatt och ringde. grym ångest.
vafan håller jag på sådär för? kill me. jag vill inte vara singel och jobbig längre,
ge mig man så ja kan va hemmafru tack!
har för mkt kärlek att ge, och behöver mer att ta emot ;)
orka använda söndagen till att be om ursäkt för min existens?
saknar all trygghet jag någonsin haft just nu. fan ta mig.

Kommentarer
Postat av: ajdahh

"så det kan låta" heter spelet din nörd. du får väl kärlek när du bjukkar på lite själv ;) gumman då. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback