oh, i'ts not raining men.

tror ja ska låta min blogg få ett litet ansiktslyft. måste även vårstäda datorn.
när har man tid med sånt då mån tro?

jobbjobbjobb.
natten slutade med att jag var knöl och satt hemma hos min kock med nina och sippa rödtjut.
rött, vitt, caprinoska, jäger och long island ice tea, "vi jobbar ju helgerna, klart vi måste besöka stans barer vardagarna då".. vi var nog lite här och var tydligen.. inte konstigt att jag flög upp, tappa ner mobilen på ögonbrynet *aj?!* och yra hejvilt när jobbet ringde klockan nio imorse. "madeleine sover du?, du kan va lugn, klockan är bara nio" .. herreguud.
inte nog med att jag hittade en däckad nina i soffan.. inledningsmusiken till launch to failure gick på repeat på högsta volym.

kvällar blir bra himla tokiga ibland :) men det var mys att va med min nina igen. och kors i taket, det fanns allt en del trevligt folk.. mot alla odds. jag var full och jag pratade massor. tillägga att jag fortfarande är ashet på han.
hur är ålderskillnaden med personer man vill ha sex med? får den överskridas? 
tappa inte hakan. jag funderar bara :)

det regnar. och jag saknar grisen mer och mer för var dag som går. det där med att tiden läker alla sår kan ju nån slänga i väggen. även att alkohol löser problem är nog bara buff och båg.


dagens appråpå: jobbhelg på ingång igen.

Kommentarer
Postat av: ajdahh

<3 du är allt bra söt darling

Postat av: ajdahh

ÅÅ JAG GJORDE MED ETT HJÄRTA! du är allt bra söt min darling. PUSS½!

2007-05-09 @ 18:15:52
URL: http://ajdahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback