oh, så va vi fullast i världen

nina är däckad på soffan. emelie har övertagit sängen. jag drack nyss slurken ur glaset. funderar på en till, men vafan är liiivet? PARTYVÅGEEEN VILL JA TILL NUUU IGEEEEN SA JA!

sommartid, klockan är sex? fanananan krogen stängde ju tidigare. vafan gjorde vi i stan lixom?

idah försvann. vi dog av panik, nina slängde på sig jackan och däcka i soffan i väntan på att pix skulle hitta idah. det är katastrofix typ. hahahahahahhaha


jag är fullare än fullast. men jag lyckas ändå stava rätt fuckigt rätt. roligast i världen.

vi säger HIGH FIVE PÅ DEN:D oså ger vi er en himla rolig bíld.

image120

SÅ FULLAAAAA VA VIIII :) minns inte ens bilden. roliiigaste evver!


fast duuu äru inte 2m lång smal bruna ögon och brunt hår eller lagom längd fin kropp blond me blåa ögon och är himla rolig så är du INGET för mig sa ja!

dagens: jag är bäst i världen. slå den du:)

Kommentarer
Postat av: sarah

hahaha :D

Postat av: Madeleine

mhm rätt snygg bild :)

2007-03-26 @ 13:06:25
URL: http://minadagligabekymmer.blogg.se
Postat av: emma

tack gumman:) tsss trodde inte du kolla;) puss

2007-03-26 @ 17:14:30
Postat av: Anonym

HIHIIHI, fylllooooooooooooo!

2007-03-26 @ 19:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback