oh, there's no place else i could be.

You are the one, the one that lies close to me.
Whispers "Hello, I've missed you quite terribly."
I fell in love, in love with you suddenly.
That there's no place else I could be but here in your arms.

I like,
Where you sleep,
When you sleep,
Next to me.
I like,
Where you sleep;
Here.
our lips,
Can touch,
And our cheeks,
Can brush.
Our lips,
Can touch;
Here.

hellogoodbye- here (in your arms)
min låt, du får ju inte publicera den innan mig fattaruväl :)
denna låt blev vårat öde i sommar, jag och emmie spådde oss. detta blev vårat svar.
jag känner mig lycklig, glad och förväntansfull. sommarn har börjat..
bara denna vecka känns lixom toppen :) ikväll börjar den med grill i lj-bro och fira erik.
sen fortsätter den i glädjens ord.. haha
killar är lustiga filurer som ljuger.

u can't play me u fool!



tack för all lycka ni skänkt mig mina hjärtan <3


dagens appråpå: jag lägger all tillit på tiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback