oh, så trött. trött trött..





Farlin? .. ja har skrivit ner farlin, som om de va något viktigt. men ja kan inte komma på vad jag menar med just det ordet..  hjääälp. hjälp mig komma på varför jag ska komma ihåg det :)

vet inte va de va med mig förra torsdagen när jag dog av besvikelse för att det inte var platå..
va nog att du var ute.. sen sov ja ju hos ett mys, så kvällen blev väl inte helt kass..
men, sen att ni ville efterfesta hemma hos mig. det gjorde mig fundersam.
när ja tänker efter så va blue heaven och magnus karlsson rätt nice, jag är bara en sån som alltid strävar efter det omöjliga. jag förväntar mig mer än vad som är mänskligt typ :)

fredagen & lördagen jobbade jag natt. stressigt som vanligt och jag drömde mardrömmar nätter efter det.
det blev en mysig lördagsnatt och nu har vi klargjort att jag SNARKAR. herregud, jag måste sluta göra det..
hur fan ska ja fixa det.... men grejjen är att jag snarkar tydligen inte jämt, lr ?

veckan har varit mysig och fartfylld. 
måndas vare mys och vin med tjejerna på jobbet. riktigt trevligt, sen stack jag hem till mys i vasastan.
kollade film och hånglade, haha finns det nått mysigare?
onsdagen talar vi nästan inte om, hade party och sedan blev det utgång.
längeheten blev upponervänd. mest mitt fel för att jag spillde rödvin överallt, spillde ut stearin på mina möbler och pajjade 2 champagne glas.. iomed att ja spillde rödvin så bytte ja kläder 3 gånger. spillde ner 3 klänningar på mindre än en timme, då är jag fan full :)
slutade med att jag gick ut i en klänning jag aldrig använt, köpte den i barca för att jag tyckte den va vacker. men iomed att flickorna jag umgås med tycker att den är grisful så blev det aldrig av. men när min gris tyckte att jag skulle ha på mig den blev jag så glad att jag flög in i den , även han tyckte om att ja lita på hans omdöme, sen att jag blivit mobbad massa efter det de spelar ingen roll, JAG TYCKER DEN E FIN.
jag skulle jobba lunch dagen efter , men endå röjjde jag järnet. maxim och plaza, hängde massa me världens sötaste, kvalitetstid. sen blev de efterfest och sedan hemfärd till mig.
min kudde luktade massa gott efter dig. fan va mkt du betyder för mig.

så.. det lever jag på tills vidare.

jag jobbar jobbar och umgås med vänner. det har sagts sjukt många roliga saker på sistone och massa skratt men jag orkar varken tänka eller kan minnas allt det där..
nina&emmie fyllde på med sjuka grejjer igår. bussfärden va nog värsta evver. haha herregud.

jag är lite lost och jag jobbar natt denna helg igen. snart ere sista minuten med ninis, det är värt allt detta jobbande. ..

nu har ja kollat film, sen sovit mer. jag vill sova mer mer mer. jag är så död.
 ja ska ändra bloggen , så texten inte e så jobbig. men idag är jag för död för det. sry :/
nu ska ja till jobbet... 11h pass. döööör. hejdå!

dagens appårpå: en oändlig eftersträvan.




Kommentarer
Postat av: sara!

HAHA, jag har alltid försökt få dig förstå att du snarkar! Annars hade ja ju inte behövt öronpropparna iBarca när du å Anton hade nån slags "få-inte-Sara-att-somna-tävling" på nätterna ;p

2007-06-04 @ 18:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback