oh, puedo ir a sjötorp mañana.

ooh va fin min sida har blivit :) stort tack till http://kimfriis.blogg.se !





sovit bort nästan hela dan.. låg uppe halva natten och kolla film. skönt det med ibland :)
bor i betonghus, värt att gå ut och sola då? jag solar bara topless!
berga folket lär ju ramla av cyklarna om de ligger en brud på en gräsplätt mitt bland befolkningen.
ne usch, borde sätta igång att städa, ska jobba ikväll :/ slitsamt!




image170




men imorrn blir det åtta tåget till mamma :) kommer fram till middagssolen vid 12 och kan lägga mig och steka på direkten. mitt första dopp med. spännande värre! har kommit fram till att vi struntar i kaffestugan. bättre om em köper me sig öl från systemet så sätter vi oss på nån sten vid vänern. fatta mys!! sjötorp är bland de mysigaste ställena jag vet.. synd att jag inte fick med dig den gången som va planerat. du hade älskat det!




låg och tänkte på dig innan jag somnade inatt, va typ helt omöjligt att sova :s
låg och kramade tiger och hade nostalgi...
fan va ledsen jag var när du åkte hem från barca. första natten var hemsk.
saknade din värme och närhet nått så inni norden.
nu saknar jag mest att prata med dig. berätta allt för dig och skratta med dig.
när slutar man sakna?

mamma tis-tors .. jobb tors kväll, fre lunch. seeen tycker ja vi ska grilla lite? nån mer som tycker som jag?

dagens appråpå:
uppmärksamhet är livsnödvändigt.

Kommentarer
Postat av: Nina

grilla låter fiiint! på lördag börjar min semester :D lovely!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback